zondag 12 augustus 2012

Goodies Van Apotheek Farmaline


Al een tijdje terug kregen wij een super leuk pakket op gestuurd. Het is een pakket vol met samples die wij mochten testen. Dat hebben wij natuurlijk uitgebreid gedaan, en hier is het artikel. 



Eigenlijk is het heel simpel, Farmaline is een online apotheek uit België. Je kan er van alles kopen, zoals huidverzorgings producten. Natuurlijk kan je er ook geneesmiddelen kopen.  Klik hier als je naar de site wilt gaan. 

Wij hadden dus een doos vol met samples op gestuurd gekregen om te testen. Erg leuk! Hier is de review van een aantal producten.




Ik begin met de twee producten van ROC. De oranje tube is een zonnebrandcrème met factor 50. Erg geschikt voor de vakantie, en hij ging ook lekker mee in de strandtas. Het is een prima zonnebrandcrème en ruikt ook nog eens heerlijk. De paarse tube is een gezichtsscrub van ROC. Het is een erg vloeibare scrub met kleine roze balletjes. Hij is echt lekker voor het gezicht, dat komt omdat hij mild is voor de huid. Ook voelt je gezicht na gebruik goed gereinigd.

Linker is van de scrub en rechter is de zonnebrand crème.


Ook zaten er drie samples van Bioderma in. Bioderma is altijd een erg fijn merk dus ik was benieuwd.
De tube is een crème die tegen puistjes moet helpen. Dit is meer voor een vette huid, ik heb hem wel getest, maar had niet echt resultaat. De puistjes werden misschien wat kleiner maar gaan niet weg. Ook ruikt de crème niet lekker. De make-upremover die ernaast ligt is fijn! Hij moet me denken aan mijn Kruidvat make-up remover en zoals jullie misschien wel weten ben ik daar gek op, haha. Jammer dat de verpakking creap is om te testen want je kon hem maar één keer gebruiken. Tenminste, zo ver ik weet. Als laatste de gezichtslotion. Het is een fijne gezichtslotion die de huid goed reinigt.


Dan zaten er ook nog twee zonnebrandcrèmes in. Eentje van Louis Widmer en de andere is van La Roche-Posay. Als eerst de zonnebrandcrème van Louis Widmer
. Het is een crème voor het gezicht, ik vind factor 30 precies goed. Hij smeert ook lekker. Dan de gewone zonnebrandcrème van La Roche-Posay, dit is een crème voor het lichaam. Hij is super waterig en dus niet zo lekker. Wel is de werking prima.



Dan alweer de laatste producten. Ik begin met Louis Widmer Skin Appeal. Het is een lotion voor de vette, gemengde of onzuiveren huid. Ik ben er niet echt achter gekomen wat het nou precies doet voor het gezicht, wel heb ik hem een paar keer gebruikt. Het effect is niet zo bijzonder, wel voelt de huid na het intrekken zacht. Dan de Avène oogmake-up remover. Dit product heeft een hele aparte substantie, heel erg glibberig. Hij haalde me make-up er wel goed mee af, maar ik ben er niet zo tevreden over. Het spul is heel vervelend in gebruik. En als allerlaatste een Louis Widmer getinte Moisturizer. Hij werkt goed, alleen is hij iets aan de rode kant. Dus als je een rode ondertoon hebt kun je hem beter niet gebruiken.


Dit waren alle producten, ik heb ze met plezier getest! Je moet zeker een kijkje nemen op de site: www.farmaline.be

Heben jullie ooit van Farmaline gehoord?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...