woensdag 1 augustus 2012

Hét Bart Smit Palette


Het inmiddels bekende Bart Smit palet heb ik weten te bemachtigen. Na een aantal veelbelovende reviews heb ik hem gehaald en hier mijn oordeel erover.




Het merk heet Electric Beauty, ze hebben meerdere producten in het schap staan, maar dit palet sprong er wel echt uit. Zo had je nog een paar lipglosses bijvoorbeeld. 
De verpakking is neutraal, je zou hem zo over het hoofd zien als je niet wist dat dit hele merk bestond. Dat had ik dus al die tijd ook gedaan, want volgens mij bestaat deze oogschaduw al een tijdje.


Op de achterkant staan de ingrediënten en nog meer informatie over het paletje. 



Dit ziet er al mooi uit. Twaalf prachtige shimmer kleurtjes, ik kon niet wachten om ze te swatchen. 


Voor zo ver ik weet hebben de kleurtjes géén namen. Dit zijn de zes rozige tinten. De linksboven is meer een gele kleur, ik vind hem zelf perfect voor de highlighter.


Wow! De pigmentatie vliegt er van af. Ik merk wel dat de oogschaduws zacht zijn en ze zijn ook wat poederig. Goed aftikken, dus!


De blauwe tinten, prachtig!


Ik vind deze kleuren denk ik nog wat mooier en specialer. Die olijfkleur is echt heel mooi en die felpaarse is ook niet verkeerd.


Een quick look gemaakt met het palette. Hiervoor heb ik de olijfkleur, de highlighterkleur en de goud/brons kleur gebruikt. De kleuren komen niet echt over op de foto, maar in werkelijkheid is het mooier. 



Een geweldig palette voor een geweldige prijs. Zo kan ik het omschrijven. De oogschaduws zijn helaas wel wat poederig en je moet dus echt aftikken voordat je aan de slag gaat. Maar het is zeker te doen en de pigmentatie maakt het weer goed!

Dit palette is te koop bij de Bart Smit voor drie euro.

Heb jij dit palette al in je bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...