woensdag 12 september 2012

Copy The Look | Selena Gomez


Vandaag eens een wat ander artikel, namelijk 'Copy The Look'. Vind je ook niet dat bepaalde sterren er geweldig uit zien, dat heb ik met Selena Gomez. Haar outfits zijn stoer, maar vrouwelijk. Ik heb een look van haar gekozen die ik erg leuk vind. En hij is gewoon makkelijk in de H&M na te maken. Dus kijk snel verder!



Dit is de look! Ik vond de combi van stoere boots met dat spijker blouseje echt leuk. Ook vind ik die ketting  geweldig. Het was moeilijk om een gelijk soorten ketting te vinden, dus ben ik maar voor een leuke veren ketting gegaan. Eigenlijk is de look simpel, maar hij heeft wel iets!

1. Zwart hemdje 6,95 | 2. Donkere denim broek 39,95 | 3. Spijker blouseje 19,95 | 4. Veren ketting  6,95 | 7. Boote 29,95 | 8. Zonnebril 7,95 | 9. Nagellak 3,95

Zoals ik al zei komt alles van de H&M, wat ik wel erg leuk vind! 


Wat vinden jullie van de look? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...