zaterdag 1 september 2012

Likes & Dislikes augustus


Een 'Likes & Dislikes' artikeltje hebben wij (zo ik me kan herinneren) nog nooit gedaan. Dus leek het me wel eens leuk om in plaats van 'favorieten' dit artikeltje te doen. Je hebt altijd wel een paar producten waar je helemaal gek op bent, en een paar producten die je liever skipt. Lees snel verder 
als je wil weten waarom dit mijn likes & dislikes van Augustus zijn.





Laat ik maar beginnen met de Likes van deze maand:


Deze twee producten komen beide van Yvers Rocher. En van beide ben ik helemaal weg! Het flesje met de paarse inhoud is een nagellak remover. Hij haalt je nagellak er snel en goed af en laat niet zo'n vervelend geurtje achter, sterker nog, het lijkt wel naar kokosnoot te ruiken! Het tweede is een oogmake-up remover. Ook deze werkt erg fijn. Zoals je kan zien bestaat de inhoud uit een blauwe en een witte olie. Dit moet je goed door elkaar schudden voor het beste effect. 


Dit product zat in de Beautybox 'Summer Special'. Dit is de Nivea Soft Peeling Shower & Scrub Crème. Ik heb hem nu twee keertjes gebruikt en I like! Mijn huid word er heerlijk zacht van en ziet er meteen verzorgd uit. Hier over komt later nog een uitgebreide review.


Over deze eyeliner had ik al een aantal goede reviews gelezen dus wilde ik hem ook graag proberen. De Essence Liguid Ink is waterproof, handig als ik door een regenbui naar school moet fietsen. Ook is vind ik het kwastje super fijn, hij is lang en dun. Zo kan je lekker makkelijk een mooi en recht lijntje zetten.


En als laatste likes heb ik twee super fijne body butters van de Body Shop. De Moringa body butter is de geur van mijn vakantie. Ik heb hem daar zo vaak gebruikt dat hij mij daar aan doet denken. En de Shea body butter is gewoon ook een hele lekkere geur. Ze voeden mijn huid goed en trekken lekker snel in. Ik zit er aan te denken om van beide een grote versie te kopen.



En dan de Dislikes van augustus:



Dit is misschien een wat onverwachte dislike. Een Hema oogschaduw kwast. De kwasten van de Hema staan over het algemeen goed bekend, en daar ben ik het mee eens. Toch vind ik deze kwast alles behalve fijn. Hij is gewoon te stijf om er mooi oogschaduw mee aan te brengen. Ik denk dat hij beter de naam 'concealer kwast' kan dragen, want daar zou hij juist perfect voor zijn. Ik moet het er nog maar eventjes mee doen, binnenkort ga ik zeker de Bamboo set van Zoeva bestellen.


Ik ben altijd zeer positief over de droogshampoo's van Batiste, ze werken goed en helpen echt, maar deze geur vind ik gewoon smerig! Hij werkt prima alleen de geur kan ik gewoon niet plaatsen. Hij ruikt niet eens naar bloemen of zo. Dikke nee dus.


Dan nog een mascara, ook deze zat bij de Beautybox van afgelopen keer. Ik had een nieuwe mascara nodig en was de mascara van Eveliene Cosmetics meteen gaan gebruiken. Ik ben er dus niet heel tevreden over. Hij separeert de wimpers niet mooi, ze gaan helemaal aan elkaar plakken. Ook heb ik vrij lange wimpers die niet echt een krul hebben, hij kan hier ook niet voor zorgen. 


En dan de laatste dislike. Dit is een Lipstain van NYC. De kleur is prachtig en hij blijft ook zeker lang zitten. Kortom hij is best goed. Alleen na 2 a 3 keer gebruik is de punt al volledig uit gedroogd en is hij dus niet meer te gebruiken. Gelukkig is hij ook niet zo duur.


Dit waren de like & dislikes van augustus, hope you like it!

Wat vinden jullie leuker, favorieten van de maand of likes & dislikes?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...