zondag 28 oktober 2012

H&M | 3 Herfst Outfits


Oranje en gele bladeren fladderen over de weg, 's avonds heerlijk genieten van een warm kopje thee en natuurlijk herfst kleding shoppen! Ik hou van de herfst, en dan met name hoe alles er buiten uitzien. Ook het shoppen voor herfst kleding is altijd super leuk, maar ook wel wat lastig. Om jullie een handje te helpen heb ik drie herfst outfits gemaakt en alleen maar H&M producten gebruikt! Dus (meestal) nog budget ook. Kijk snel verder!




1. Grijze trui met vleermuis 14,95 | 2. Wijnrode skinny jeans 19,95 | 3. Zwarte sneakers 12,95 | 4. Een zwarte muts 4,95

Deze outfit spreekt voor zich zelf, een simpele outfit voor de regenachtige dagen in november. Ik vind de trui erg leuk, en ook lekker warm. De muts is hier een accessoire om de outfit een finishing touch te geven. En de wijnrode skinny-jeans geeft de outfti wat kleur.


Dit is mijn favorieten outfit uit de drie. I love the sweater! Ik vind de print echt geweldig, en de kleuren ook. Ik heb het door de paarse broek en het drukke vest gecombineerd met een simpel hemdje en de schoenen maken het geheel mooi af. Ik vind de korte laarsjes trouwens super leuk! Ook leek het me wel mooi om deze outfit wat stoerder te maken met een winged liner.


En als laatste een dressy outfit, met een warm blauw groen jurkje. Door er simpel een maillot onder te dragen is jurkje erg geschikt voor de koudere dagen. De riem met studs maakt de outfit wat edgy, wat ik wel erg leuk vind. De ketting is erg opvallend, ook wel nodig anders is het jurkje een beetje saai, ik vind de ketting overigens erg mooi. De zwarte ballerina's maken het geheel af, en met wat mascara op je wimpers ben je 'ready to go!'

Zoals ik al zei vind ik outfit twee het leukst, vooral het vest vind ik erg leuk! De twee andere outfits vind ook leuk, vooral door dat ze beide 1 felle statement product bevatten. Bij outfit 1 de broek en bij outfit 3 de jurk. 

Welke outfit vinden jullie het leukst? En houden jullie ook zo van herfst shoppen?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...