dinsdag 5 februari 2013

Favorieten OnlineMakeup


Online make-up kopen vind ik erg leuk,  vooral producten die ik zelf niet zo snel in de winkels kan vinden. Vandaag een favorieten artikel van de online site www.onlinemakeup.nl Een leuke webshop met veel make-up merken, lees snel verder!



Apocaliptic | Phenomenon | Big Ban | Prijs 10,49 euro

Ik weet zeker dat jullie deze nieuwe lipgloss van Rimmel al vaker hebben gezien, het zijn de Apocalips. Deze word ook verkocht op Online Makeup. Ik vind ze prachtig. Dit product is erg speciaal het is namelijk een lipgloss en een lipstick in één! Ik ben erg benieuwd naar deze Apocalips, klik hier als je ze wilt bekijken. 

Photoready Facial Primer 15,49 | Colorstay Eyeshadow Quad addictive 12,25 | ColorBruts Lip Butter Cotton Candy 10,19

Revlon is een merk dat ik in mijn buurt niet zo snel vind. Daarom vind ik het leuk dat ze het op deze site verkopen. Ik heb drie producten uitgekozen, maar er zijn er nog veel meer. Ik ben nog steeds opzoek naar een goede primer die van Revlon ziet er goed uit. Dan de eyeshadow quad. Ik ben dol op natuurlijke tinten en dit paletteje heeft ze. En dan 'last but not least' de beroemde Lip Butter. De kleur Cotton Candy is erg schattig. Klik hier om de Revlon producten te bekijken. 

L'Oreal blush Rossy Cheecks 11,39 | Sally Hansen Nail Strips Girl Flower 11,49 | L'Oreal eyeshadow Forever Pink 10,39

Deze blush van L'Oreal heb ik al wat vaker gezien en hij is echt heel pretty! Ik vind Nail Strips een super idee, maar het is me al best vaak overkomen dat ze er binnen een dag al weer af zijn. Deze van Sally Hansen lijken me erg goed aangezien de lakjes etc. ook goed zijn. Ik heb laatst nog een review van gezien van de L'Oreal Color Infaillible,  en I like!

Dit waren mijn favorieten, ik zou zeker een kijkje nemen op de site (klik hier).







5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...