dinsdag 26 februari 2013

Purederm | Deep Moisture Hand Mask


Op de blog Nailtalk had ik een fantastisch pakketje gewonnen. Hier zaten een aantal dingen in en waaronder dit maskertje voor je handen. Dit keer dus niet voor je gezicht, maar voor je handen! Ik was erg benieuwd wat dit masker voor mijn handen zou doen en ging hem uittesten.



Het masker is van het merk Purederm en heeft een aardige grote verpakking. Dit is ook nodig, want aan de ene kant heb je het masker en aan de andere kant handschoentjes die erover heen moeten. Het masker bevat shea butter, almandel en nog meer verzorgende bestanddelen. 


Maar hoe gebruik je zo'n maskertje nou? Op de achterkant staat dat je eerst je handen moet wassen en daarna het maskertje omdoen. Laat het zo'n 20 minuten zitten en je krijgt er heerlijke zachte handen voor in de plaats. 


Als eerste: volgens mij heb ik masker verkeerd opgedaan/omgedaan, haha. Nu ik dit zo typ merk heb ik door dat je het maskertje echt als een handschoen om moest doen. Dom, want ik dacht dat, dat niet kon. Haha! Maar goed, geeft niet. Het maskertje is erg vochtig, dus dat is wel fijn.


Als je de maskerhandschoen om heb gedaan moet je er nog eentje om heen doen. 


Dit is na 20 minuten. Het voelt als een soort crème die je op je huid en het ruikt ook nog eens lekker. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan en dat niet alleen, het voelt als of het écht heeft gewerkt. Als of het daadwerkelijk in mijn huid is ingetrokken. Een fijn handmaskertje!
Het is denk ik geen product die je echt moet hebben, maar om een keertje uit te proberen kan geen kwaad. Voor 1,50 euro is dit maskertje ook voor jou en hij is gewoon te koop bij de drogisterij. 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...