zondag 31 maart 2013

Olivella | Contour Eye Cream


Naast de BB-Cream is ook Oogcrème een enorme hit in 2012 en 2013. Ik was erg benieuwd wat een oogcrème nou precies deed, alleen waren ze meestal vooral voor anti-aging bedoeld. Nu heb ik er één gevonden die ook meer doet dan dat, lees snel verder!





De oogcrème die ik getest heb is de Olivella Contour Eye Cream. 


Hier zijn de ingrediënten. De oogcrème is op basis van Olijfolie en er zitten vooral natuurlijke ingrediënten in. 


De crème zit in een glazen potje en bevat 30 ml. Dit vind ik best veel voor een oogcrème, die verpakkingen zijn meestal erg klein. Maar wat doet deze Contour Eye Cream? Dit zegt de site:

Rijk aan olijfolie, plantaardige extracten en bio-technologische oorsprong hyaluronzuur, verzekerend oogcontouren: voeding, hydratatie en bescherming. Een crème, zachte, delicate en van de onmiddellijke absorptie, is ideaal in de ochtend vechten typische ontwaken zwelling, evenals het maximaliseren van de voordelen in de avond, tijdens de rust. Vormt een uitstekende uitvalsbasis voor make-up, het vergemakkelijken van de toepassing en uitbreiding van de duur ervan.

De crème:
-Hydrateert
-Beschermt
-Vermindert zwellingen onder de ogen. 
-Vormt een goede basis onder make-up




Het is een witte romige crème. Je hebt maar een heel klein beetje nodig om een groot oppervlak te besmeren. Hij smeert ook erg fijn!


En doet de crème wat die belooft?

Ik gebruik hem nu al best een tijdje en breng hem 's avonds en 's ochtends aan en ik ben erg tevreden! Ik merk dat de crème goed hydrateerd en een mooie basis is voor mijn make-up. Als ik concealer aanbreng gaat hij minder snel in de lijntjes zitten en brengt hij mooier aan. Of hij eventuele zwellingen vermindert weet ik niet zeker. Ik heb daar namelijk niet veel last van. 


De Olivella Contour Eye Cream is te koop op www.olivella.nl en kost 21,25 euro.

Gebruik jij oogcrème?

 




5 opmerkingen:

  1. Zelfs gebruik ik een tester van Clinique en die vind ik super fijn, het is heel erg droog rondom mijn ogen en daarom een is oog creme een must.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit! ik gebruik een oogcrème van louis widmer :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg goed, zelf gebruik ik eigenlijk helemaal geen oogcreme

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf gebruik ik de oogcreme van The body shop en die bevalt wel goed. Doordat ik zo'n droge huid heb, krijg ik snel droogtelijntjes om mijn ogen (en stiekem beginnen de eerste rimpeltjes ook al, sssst) Ik ben wel benieuwd naar deze creme, maar de verpakking vind ik echt een nadeel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...