woensdag 3 april 2013

Miss Sporty | Dr. Balm


Miss Sporty komt met deze super schattige Dr. Balm sticks. Dr. Balm gaat je helpen van je droge lippen af te komen door ze weer soepel en zacht te maken. Lees snel verder!



De nieuwe Dr. Balm lipsticks zijn er in drie lieve kleuren. Naast dat ze alle drie een schattige en vrolijke verpakking hebben, hebben ze ook nog eens een leuk kleurtje, smaakje en geurtje!
Maar wat doet deze balm allemaal?  Dr. Balm zorgt ervoor dat je lippen gehydrateerd worden, beschermt zijn tegen slechte invloeden van buiten, kalmeren en dat het natuurlijke vochtbalans op peil is! 




 Als eerste Honeymoon. Dit is de donkerte kleur van de drie. Het is een mooie rode kleur met een subtiele glitter. Zo als je ziet hebben alle lippenbalsems de vorm van een lipstick. Deze vorm is erg fijn tijdens het aanbrengen 



Hier heb ik Honeymoon kiss op mijn lippen. Hij maakt mijn lippen een tintje donkerder. Heel mooi!




Deze fel roze kleur is Glam kiss. 


Hier heb ik glam kiss op mijn lippen. Deze kleur komt erg overheen met mijn eigen lipkleur en valt dus niet zo op. 




Deze frisse licht roze balm is Sweet kiss. Het kleurtje is ook wel sweet haha. 



En dan Sweet Kiss op mijn lippen. Hij licht mijn lippen iets op en dat geeft een mooi, maar subtiel effect. 




Ja, ik ben fan! Het zijn lekkere zoete lippenbalsems die je lippen ook nog eens goed hydrateren. Ze geven een subtiel kleurtje en hebben een hele leuke prijs! 

De Miss Sporty Dr. Balm kost 2,49 en is onder andere te koop bij de Etos. 



Wat vind jij van deze Dr. Balm?





4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...