donderdag 2 mei 2013

MIYO | OMG! Eyeshadows


Eindelijk kan ik de Miyo oogschaduws proberen. Ik wilde ze al een tijdje omdat ik na al die veelbelovende swatches wel erg benieuwd was geworden. Ik heb twee kleurtjes gekozen, kijk je snel mee?





De twee kleurtjes die ik heb is 05 Gold Dust en 25 Ash, ik vond Gold Dust echt een mooie highlighter zo op het plaatje en een grijze oogschaduw komt ook altijd van pas.


05 Gold dust ziet er inderdaad prachtig uit. 


En 25 Ash, een mooie matte grijze kleur. 


En de swatches liegen er niet om. Gewoon hartstikke goede pigmentatie! Vooral voor een matte kleur is dit erg goed, voor zo'n 'onbekend' budget merk is dit echt niet slecht.
Gold Dust is zoals verwacht echt een prachtige highlighter en daarvoor ga ik hem zeker ook veel voor gebruiken.


De Miyo oogschaduws zijn van mij betreft echte aanraders. En ook nog eens budget!

De Miyo oogschaduws kosten 3,95 euro per stuk en zijn te koop bij de Misslipgloss shop.

7 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...