zaterdag 4 mei 2013

Uitslag Zalando Give-away!


Heb jij ongeveer twee weken geleden meegedaan met een winactie waarbij je een tegoedbon van 25 euro kan winnen? Ja? Kijk dan snel of je hebt gewonnen!

Laten we maar meteen beginnen met de winnaressen!

Winnares 1:




Winnares 2:


Winnares 3:


Alle drie heel erg gefeliciteerd en veel plezier ermee! Graag binnen een week een mailtje sturen naar glossiequeen@hotmail.com en dan sturen wij jou de kortingscode! Is er na een week niet gereageerd kiezen we een nieuwe winnares. 

Pssst! Je kan ook nog mee doen om een setje van 3 Miss Sporty lakjes te winnen.




6 opmerkingen:

  1. Aaah wat leuk! Ik ga meteen mailen en vandaag nog bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat tof, ik heb nu echt de perfecte sneakers uitgezocht bij zalando, all-stars met hele toffe bloemetjes. Helaas zijn ze niet in mijn maat haha dus ik ga er even achteraan of die wel nog komen :-) Die 25 euro komen in ieder geval echt super van pas! Echt super bedankt en ik ga nu meteen een mailtje sturen! Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...