maandag 26 augustus 2013

Back To School | Outfit Ideeën


Dit is het eerste artikel van een serie 'Back To School' artikelen die gaan verschijnen op de blog. Vandaag laat ik jullie een aantal leuke outfits zien voor school, lees snel verder!


1. Witte Blouse, Loavies.nl €28,95 | Jeans, Vero Moda €50 | Retro Horloge, Loavies.nl €19,99 | Aztec Rugtas, Zoyou.nl €27,95 | Boots, H&M €34,95


Dit is een hele simpele outfit die vrolijker word door de gave rugtas met aztec print. De stoere boots maken de outfit lekker edgy.
1. Black Pretty Bag, Loavies.nl €34,95 | 2. Zwart Hemdje, H&M €4,95  | 3 Goud Horloge, Loavies.nl €49,95 | 4. Aztec Jacket, Loavies.nl €44,99 | 5. Grijze All Stars, o.a. Zalando.nl €64,95 | 6. Jeans, Vero Moda €35

Ik ben verliefd op het jasje! Het maakt de outfit lekker vrolijk, maar ook wel classy. Dit is wederom weer een hele simpele oufit en lekker comfortabel. 

1. Zwarte Jeans, H&M €19,95 | 2. Grijs T-shirt, Loavies.nl €16,95 | 3. Gekleurde Armbandjes, H&M €4,95 | Neon Roze Horloge, Loavies.nl €24,95 | 5. Studded Sneakers, Modemusthaves.nl €24,95 | 6. Zwarte Rugzak van imitatieleer, H&M €24,95

Dit is een wat stoerdere outfit door de rugzak, het shirt en de sneakers, maar word weer wat girly door het horloge en de armbandjes. 


1. Joggingsbroek, Loavies.nl €27,95 | 2. Zwart Hemdje, H&M €4,95 | 3. Vest, H&M €24,95 | 4. Panter Print sokken, Happysocks.com €8 

Deze laatste outfit is super comfy! Ik heb deze outfit gemaakt als 'Studeer Outfit'. Ik hou ervan om lekkere comfortabele kleding aan te hebben als ik een lange middag thuis met mijn neus in de boeken zit. 



4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...