woensdag 28 augustus 2013

Max Factor Clump Defy Mascara Waterproof


De Max Factor Clump Defy Mascara ligt al weer een tijdje in de schappen. Ik wilde hem graag uitproberen en had de mascara gekocht. Ik dacht dat ik de gewone versie had, maar het bleek de waterproof versie te zijn. Ik gebruik nooit waterproof, maar voor de zomer kon het wel handig. Ik heb de mascara uitgebreid getest, dus lees snel verder voor de review!




Deze mascara belooft veel volume te geven zonder klontjes. Dit doet de mascara met het speciale iets gebogen borsteltje waarbij de haartjes zo dicht op elkaar staan dat hij de klontjes weg filtert. Dat klinkt goed! 





Hier heb ik geen mascara op. 


Op deze foto heb ik de mascara op beide ogen aangebracht. Dit is één laagje en ik ben echt tevreden!


Conclusie:

I love it! Deze mascara geeft inderdaad volume zonder klontjes. Het borsteltje werk heel fijn en pakt iedere wimper. Deze mascara is zeker een blijvertje. Maar ik ga de volgende keer wel voor de 'gewone' versie. Als je een goede waterproof mascara zoekt zou ik zeker niet voor deze gaan. Ik heb er een aantal keer mee gezwommen en dat was niet zo'n goed idee. De mascara loopt snel uit zodra die in contact komt met water. 








4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...