zaterdag 30 november 2013

Personal | School

tonje

Waarschijnlijk heb je wel gezien dat er minder artikelen online zijn gekomen afgelopen maand, waar wij beide erg van balen. Vandaar maar even een artikel waar ik (Anouk) jullie een update geef. Lees snel verder!

that's my little fact

Je ziet het wel aan de foto's in dit artikel, maar school is killing me! Afgelopen maand was school heel hectisch met veel huiswerk, lange schooldagen en om het af te maken zitten ik en Britt midden in een toetsweek. Iedere dag heb ik bakken met huiswerk en voor de toetsweek heb ik toetsen die over maar liefst 9 hoofdstukken gaan! Het is bijna niet te doen en best wel zwaar. Vandaar dat er de laatste maand heel weinig artikelen online staan. Britt en ik gaan aan de slag met een schema om in ieder geval om de dag een artikel online te hebben staan, want bloggen is onze grootste hobby en die willen we vooral blijven doen! Excuses voor de afwezigheid! 

Ik heb al een aantal leuke artikelen in gedachte en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan. Als je nog leuke ideeën hebt voor artikels laat het weten in de reacties! 

Liefs,
Anouk & Britt 


3 opmerkingen:

  1. Ah, leuk dat je weer nieuwe ideeen hebt. Heel veel succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je nieuwe ideeën hebt en heel veel succes met je toetsen. Ik snap dat je het erg druk hebt met school

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...