woensdag 21 december 2011

Review: Henna Plus Hairwonder


Henna Plus staat om hun haarproducten, aangezien er nog weinig over is verteld en ik een haarproduct daarvan in mijn bezitting heb, dacht ik: laat ik er eens iets over schrijven.



Het product is gewoon te koop bij de drogist, zoals bijna alle Henna Plus producten.


Het beweert dat het haar niet meer gaat pluizen, en dat het tegen droog en beschadigd haar is.
Je moet het droog aanbrengen en niet uitspoelen. Ook zegt het product dat je haar er niet vet van word...

Zoals je hier kan zien is het erg geschikt voor gespleten haarpunten, en pfff, die heb ik zeker!

Het spul zelf is wit, maar ook vrij dik. Het ruikt een beetje apart, ik kan de geur niet echt omschrijven. Het product zegt dat je haar niet vet ervan word, maar of dat echt zo is betwijfel ik. Het ziet er namelijk erg vettig uit.

Mijn haar vóór het product.

oooh, wat gruwelijk! Snel naar de kapper...

Mijn haar na het product.


Tja, veel verschil? Nop. Mijn haar word zelfs een beetje vettig. Nee, geen lekker product. Je ziet wel dat het ietsje minder is geworden, maar veel minder is het niet geworden.


Eindresultaat: Nee, geen aanrader. Tenminste, voor mijn (verschrikkelijke) haar doet het niks bijzonders.

Dit product is bij alle drogisterijen te koop voor ongeveer 5,99 euro.

Welke haarproducten gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...