zaterdag 21 januari 2012

Catrice FeMALE LE


Catrice komt in maart/april 2012 met een nieuwe LE collectie, zoals je op het plaatje kunt zien; het is een make-up inspirerend op 'mannen'. Wees maar niet bang, het word geen make-up voor mannen, wel word de collectie met mooie 'mannelijke' kleurtjes zoals: zilver, blauw en grijs.



Duo oogschaduws.


Deze drie duo's beloven ons maar al te veel, mooie gepigmenteerde kleuren die ook nog eens matchen in een duo verpakking, het klinkt geweldig. Maar eerst zien dan geloven, 2,99 euro.

Applicators


Catrice komt ook weer aanzetten met verpakte applicators, handig voor onderweg. 1,99 euro.

Eyeshadow Pen


Een verrassend nieuw product, oogschaduw uit een pen. 3,49 euro.

Mascara Topcoat

Met deze mascara topcoat kan je je wimpers met glitters voorzien. Breng hem na je mascara aan, en je zult zien...  3,29 euro.

Cream Blush


Een cream blush! Met dit mooie kleurtje kun jij je wangetjes een leuke oppepper geven. 3,49 euro.

Lip Balm Tubes

Lippenbalsems in een tube, handig? Of juist irritant... 3,49 euro.

Nagellak


En Catrice komt weer met prachtige nagellakjes, 2,50 per stuk.

Persoonlijk vind ik dit een beetje een simpele LE, ze hebben leukere gehad. Toch ben ik erg benieuwd naar de Lip Balm Tubes, en de oogschaduw.

Ga jij iets kopen van deze LE?

PS; Doe je al mee aan onze winactie? We gaan een Catrice setje weggeven!


8 opmerkingen:

  1. Erg leuke collectie idd!
    Leuke blog heb je ook :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Om kans te maken op mijn winactie moet je me nog even volgen via GFC als je wil. Dat zijn namelijk de dingen die je sowieso moet doen (via GFC én Bloglovin volgen). Wel erg leuk dat je meedoet! :D
    Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja! Ik heb het even veranderd, :) Ik volg je al op Bloglovin'. Xx

      Verwijderen
  3. the nailpolish looks very interesting - we LIKE
    X the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb al bij verschillende blogs, deze collectie gezien. Het zal dus zeker de moeite waart zijn :-)


    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die lipbalsems in tubes lijken me niets... maar de rest ziet er goed uit!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hier niet zo heel gek van.. Ik ga het even bekijken zodra het in de winkels ligt, maar denk niet dat ik met iets thuis ga komen.. De blush maakt nog enigzins kans om in mijn mandje te belanden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...