zondag 25 maart 2012

Dr van der Hoog Magical Mud Masker

 

Het is weer tijd voor een heerlijk maskertje, dit keer weer eentje van Dr van der Hoog. Er loopt nu namelijk een 1+1 gratis actie van deze maskertjes, dus sla je slag nog als je er een paar wilt halen!



 

 

De verpakking vind ik wel grappig, je ziet een soort modder op de achtergrond en het is duidelijk dat het een moddermasker is. Ook staat er duidelijk wat het doet: Reinigend en ontspannend.

 

Op de achterkant staat wat het doet, en wat er in zit. Ook staat het hoe je het moet gebruiken. 

Wat belooft het? Het belooft je huid én poriën intensief te reinigen. Ook moet het je huid laten ontspannen, en dat het een schone, zachte en zuivere huid achterlaat.

 

 

Het echte masker zit in de 'hoes', zoals alle maskertjes van Dr van der Hoog. Dit vind ik er erg luxe uitzien. 

 

Hier staat ook nog een samenvatting wat er precies met dit product is gebeurd/wat er in zit. 

 
 

Het masker ziet er echt modderachtig uit, ik breng het zoals je ziet met een foundationbrush aan. Dat gaat toch veel fijner dan met je vingers, naar mijn mening. Een nadeel: Als je het masker uit de verpakking 'drukt' komt het van twee kanten.

Resultaat: Dit masker heeft mijn huid zeker verbeterd, het is zachter, stralender en ziet er gewoon beter uit. Jammer dat mijn poriën niet echt verminderd zijn, maar dat had ik dan ook niet echt verwacht. Al met al een heerlijk masker! Ik ben er aardig verrast door.

Dit masker van Dr van der Hoog is te koop bij o.a de Kruidvat en andere drogisterijen voor 2,19 euro. 

Welk masker raad jij ons nog meer aan?

3 opmerkingen:

  1. Dr van der hoog heeft altijd lekkere maskers, ik weet alleen niet wat ik van een modder masker moet vinden. Het is wel goed voor je huid maar modder vind ik een beetje vies!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verpakkingen van die maskers zijn zo mooi nu ze vernieuwd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...