dinsdag 3 april 2012

Essence LE Juni 2012 'A New League'


Ik hou van LE's, en die van Essence spreken mij dan ook erg aan. Vorige week liet ik een collectie zien die in april zou uitkomen. Nu die van juni ook al bekend is, wou ik hem graag aan jullie laten zien.




  Oogschaduw





01 My Caddy in the Wind, 02 Happy Preppy, 03 Oh De Prep


Zoals jullie misschien wel merken, zie je bij elke LE van Essence de mousse oogschaduws weer verschijnen. Dat is natuurlijk weer het geval. Ik vind My Caddy in the Wind wel erg mooi! Deze gaan 2,29 euro kosten.


Waterproof Eyeliner Pen





01 Came – Saw and Conquered, 02 Oh De Prep


Waterproof is bijna onmisbaar als het weer juni word! Daar heeft Essence dus goed over nagedacht, deze waterproof eyeliner pennen kosten ook 2,29 euro per stuk.


Liptint







My Retro Jacket’s Red


Ik hou van liptints! Ze blijven lekker lang zitten, en geven veel pigment af. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar deze liptint. Zal hij ook zoveel pigment afgeven? Deze kost maar 1,99 euro, dus het proberen waard!


Multi-Color Bronzing Powder





Go Classy, Go Retro


Een bronzer kan natuurlijk ook niet ontbreken met dit heerlijke weer. Deze multi-colour bronzing zal je look perfect afmaken! Hij kost 2,99 euro.


Nailpolish





01 My Retro Jacket’s Red, 02 Too Blue To Be True, 03 Oh De Prep, 04 Tommy’s Favorite Green


Nagellak! Ik ben áltijd benieuwd welke lakjes Essence nou weer in haar collectie gaat stoppen. Mijn aandacht trekt vooral naar Tommy's Favorite Green. Wat een mooi kleurtje! Deze kosten zoals altijd, 1,79 euro.


Pocket Brush en Hair Ties





Dan heel iets anders in de collectie, een pocket brush en hair ties! De pocket brush heb ik wel eens vaker gezien (in de WK-collectie), maar de ties totaal nog niet. Voor de prijs kan je ze (again!) niet laten liggen. De pocket brush kost slechts 1,29 euro en de Hair Ties maar 1,99 euro.


Dit was de collectie alweer! Deze LE van Essence komt in juni 2012 in de winkels te liggen. 


Ben jij benieuwd? En ga je wat ervan kopeN









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...