woensdag 4 april 2012

#3 Stash: Lipproducten


Het stash-artikel is er weer! Deze week mijn lipproducten. In het eerste deel van #stash zagen jullie mijn lippenbalsems. Nu laat ik al mijn lippenstiften/lipglossjes zien.




Al mijn glosjes zitten in dit bakje. Nu zie je ook de lippenstiften, maar die zitten officieel apart ernaast (omdat ik er niet veel van heb). In zulke bakjes zitten trouwens mijn andere make-up producten ook in. 

Lipgloss

Essence



Deze mini's voor 1 euro per stuk ken je vast wel. Mijn favoriet blijft toch de 'toffee frappuchino'. Ik vind hem echt héérlijk! Daarnaast ben ik ook wel fan van de Sparkling Cherry.



Deze drie lipglossjes (+ een verdwaalde lipliner!) heb ik ook nog. De Crystalliced lipgloss had ik een tijdje terug nog gewonnen, en ik gebruik hem regelmatig. Zulke lipglossjes gebruik ik meestal voor even tussendoor. Die lipliner vind ik trouwens fijn! Al is hij wel een beetje stroef. 


Dan nog een lipgloss apart, deze heb ik al een tijdje: de cream gloss with shea butter. Hij is wel fijn. Niet veel op aan te merken.

Black Only One


Dit is eigenlijk niet echt een lipgloss, je kan het zelfs gebruiken voor je gezicht en je ogen. Maar toch doe ik ze erbij, deze komen ooit van de Zeeman. Ze zijn niet echt bijzonder, sterker nog: ik vind ze gewoon slecht. En eigenlijk weet ik ook niet zo goed waarom ik ze nog steeds heb.

MNY


Ooit was ik echt helemaal MNY fan. Ik heb onder andere oogschaduws gekocht, een blush en ook lipgloss. Deze twee vind ik erg fijn, en vooral de rode gebruik ik best vaak! Hij heeft zelfs in mijn dagelijkse bakje gezeten omdat hij best veel kleur afgeeft.

Overig


Rituals - Miss Sporty - Gosh

Bij deze categorie laat ik glossjes zien waarvan ik er maar één heb van dat merk. De Rituals lipgloss zat ooit in een pakket, ik vind hem heerlijk ruiken! De Miss Sporty is niet bijzonder, maar de Gosh lipgloss staat toch op kop. Hij is echt fijn, en smaakt een beetje naar bubble gum. Jammer dat deze niet meer te koop zijn.


Sephora - MaxFactor - L'oreal Paris

De laatste glossjes! De gloss van Sephora vind ik wel mooi, maar hij smaakt echt vreselijk! De liptint daar in tegen vind ik geen vieze smaak hebben. Daar ben ik echt tevreden over, want hij blijft lang zitten en geeft veel pigment af. Als laatste de L'oreal Paris lipgloss: deze heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind hem niet slecht, want het kwastje is echt heel handig!

Lippenstift

Essence



En dan de lippenstiftjes! Ik heb er daar echt niet veel van, wat ik eigenlijk best jammer vind. Een lipstick is eigenlijk veel mooier en fijner dan een lipgloss: het kleeft/plakt niet, geeft meer pigment af ect. Maar toch heb ik er niet echt veel. Dit zijn mijn twee Essence lipsticks, een felroze en een koraalkleurtje. Vooral de laatste ben ik dol op! Hij dekt mooi, en geeft een prachtig effect.

DA


Zelf doe ik nooit, maar dan ook nooit rode lippenstift op. Toch is deze bijna op, dat komt omdat ik deze lang heb en ik heb hem vaak gebruikt met vriendinnen (voor de lol), de andere gebruik ik eigenlijk niet maar is wel mooi.

Overig


En dan de drie laatste lipsticks alweer. Weer een rode van de TCW. Deze is overigens echt slecht, daarnaast een mooie lichtroze kleur van Catrice. Daar ben ik echt dol op! Hij is mooi dekkend en je ziet hem echt, echt mooi. Tenslotte weer een Zeeman lipstick. Deze is best mooi.

Dit was mijn stash van lipgloss/lipstick. Ik heb eigenlijk echt weinig Catrice producten, en dat terwijl ik echt tevreden ben over dat merk. Ik heb vooral zoveel Essence producten omdat ik eerst nooit naar andere merken keek, behalve Essence, haha! 

Welk lipproduct raad jij mij aan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...