dinsdag 31 juli 2012

Beautytalk #13


Het is al een tijdje geleden dat de laatste beautytalk verscheen. Dit keer weer een leuk onderwerp: Wat neem jij zeker mee in jouw make-uptas? 



Op vakantie heb je waarschijnlijk wel een make-up tasje of een beautycase bij je. Ik heb daar mijn meest gebruikte make-up inzitten. Denk aan mascara, eyeliner, een neutrale oogschaduw en lipgloss.
Wat er dus zéker inzit zijn die producten. Soms wissel ik wel eens af en pak ik in plaats van lipgloss een lippenstift. Als het wat warmer weer is neem ik zonnebrand mee en wat highlighter. Het weer telt dus ook mee!
Nou ben ik erg benieuwd wat er sowieso in jouw make-up tasje zit! 

Vanmiddag komt er nog een artikel online te staan, hou de site dan nog even in de gaten :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...