maandag 30 juli 2012

Truly Yours Box Juli



Einde van de maand betekend voor mij: de beautyboxen! Ik heb sindskort de Truly Yours box en ik was heel erg benieuwd wat erin zat. 




Toen kwam die binnen! Ik was een paar daagjes weg en toen ik thuiskwam lag hij al op mij te wachten.


De box! Met een lief blauw kleurtje.


Openmaken...


Ik werd steeds nieuwsgieriger natuurlijk!


Zoals elke maand een leuke tekst waar de box overgaat.


De inhoud! Ik was meteen verrast: een Essie lakje! Mijn allereerste Essie lakje, ik was echt heel blij!


Alle producten op een rijtje.


Planter's Sun Stick SPF 50+ fullsize 19,95 8ml| Davidoff Cool Gentle Shower Breeze vanaf 17,50 euro voor 150ml.

Een fullsize product en een sampleproduct. De zon wordt steeds feller in Nederland en hopelijk blijft dat ook nog een paar weken. Daar kan ik deze sun stick wel voor gebruiken. Dan het sampleproduct: een douchegel. Lijkt me heerlijk! 



Make-up Studio Fluid Liner Blue Fullsize 12,90 euro | Essie Nagellak 'To buy or not to buy' fullsize 9,99 euro.

De twee leukste producten uit de box, vind ik zelf. Een fluid liner van Make-up studio! Het is dan geen zwarte kleur, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik wil wel eens wat anders dan zo'n zwart kleurtje. Blauw geeft waarschijnlijk wel een leuke twist! Het Essie lakje is ongetwijfeld het leukste product uit heel deze box. Ik had nog geen Essie lakje en ben dus erg blij ermee!


Davidoff Cool Water Sensual Essence Eau De Parfum sample, vanaf 30,- voor 30ml | Planter's Bestseller Aloë Vera Repairing Cream sample | Farouk Royal Treatment By Chi Pearl Complex sample, voor fullsize: 19,20 euro.

De laatste drie producten uit de box. Een proefmonstertje van een parfum, lekker! De extra sample van de Aloë Vera Repairing Cream lijkt mij ook fijn, dit is een crème voor je gezicht en lichaam. En ook nog eens voor alle huidtypes. Als allerlaatste een sample voor je haren. Dit goedje zou wonderen verrichten. En ik ben erg benieuwd. Er blijken erg dure ingrediënten in te zitten.


Dit was de inhoud van de Truly Yours box van juli. Volgende maand komt de augustus versie ook online te staan! 

Ik vind de box erg leuk, ben er zeker heel erg blij mee! Van mij hoeft zo'n crème en parfum proefmonstertje nooit zo echt. Ik gebruik dat bijna nooit omdat ik dan toch naar mijn fullsize producten grijp. Verder is het natuurlijk weer erg leuk om nieuwe merken te ontdekken. Van elk merk van deze box had ik nog niks van, dat is erg leuk.

De Truly Yours box kost 12,50 per maand en is te bestellen bij Trulyyours.nl 


Wat vind jij van de inhoud van deze maand?


Sorry voor sommigen onduidelijke foto's, deze foto's waren gemaakt in de avond omdat ik hem zo snel mogelijk voor jullie online wou zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...