donderdag 9 augustus 2012

ByVicky Beautybox



Na de laatste box die werd geïntroduceerd: de Blendbox, (die inmiddels alweer weg is na omstandigheden) heb ik niet meer zoveel van nieuwe boxen gehoord. Tot dat er een persbericht van ByVicky kwam. Ik werd meteen enthousiast toen ik op hun site keek. 




Wat is ByVicky? Beauty By Vicky is een beautybox met daarin 5 beautyminiaturen. Deze kost gemiddeld duurder dan de andere boxen: 15 euro. Nog steeds niet duur voor wat je zou krijgen. De box is speciaal voor beautybloggers en meiden die gek op cosmetica zijn. Je kan een abonnement aanschaffen of de box maar eenmalig aanschaffen. Dat is een erg pluspunt!

Wanneer en hoe? De eerste box kan je bestellen op 17 augustus 20:00. Eind september worden ze dan verzonden zodat je de oktober editie, begin oktober in huis hebt. Hoe je het moet bestellen? Ga snel naar Byvicky.nl en je vind daar de nodige instructies. 

Pure By Vicky


Dit is een aparte box met natuurlijke producten die dierproefvrij, fairtrade & natuurlijk zijn. Ook gaat er 1 euro naar het goede doel. Het is alleen nog niet bekend wanneer deze box gaat komen.

Ik ben zelf erg enthousiast over deze box! Ik ben erg benieuwd wat er in de eerste box gaat zitten en wie weet bestel ik hem wel.

Ga jij de ByVicky box bestellen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...