vrijdag 10 augustus 2012

Oscar & Babette: Marvelous Mojito



Ooit van Oscar & Babette gehoord? Zo niet moet je zeker even verder kijken. Oscar & Babette is namelijk een natuurlijk merk dat onder andere geurkaarsen maakt. Ik had via CosmeticaPR deze geurkaars gewonnen. Ik ben zo enthousiast dat ik er over wilde schrijven. Dus lees snel verder!





Oscar & Babette is een merk uit Nederland, en heeft de naam te danken aan twee teckels, die (natuurlijk) Oscar en Babette heette. Het is een lifestyle- en welness label dat 100 procent natuurlijk is. 'For A Joyful Way Of Living' staat voor bewust genieten van goede dingen in het leven.



Maar nu de geurkaars, 'Mavelous Mojito'. Dit is een geurkaars uit de Joyful Emotions EcoSojawas geurkaarsen collectie.  En dit zeggen Oscar & Babette over de kaarsen uit die collectie:

'Voor de Oscar & Babette 'Joyful Emotions' EcoSojawas Geurkaarsen- Collectie hebben we de door veel mensen gekende en geliefde, uiteenlopende geurbelevingen weten te 'vangen' in de vorm  van  geurige sfeermakers in aantrekkelijke cadeaublikjes. Deze geurkaarsen zijn stuk voor stuk op een nog ambachtelijke wijze ontwikkeld, op basis van alleen de allerbeste kwaliteit 100%  biologische EcoSojawas . '


Als je het blikje opent komt de frisse limoen geur je tegemoet. Het ruikt echt heerlijk! Ik ben dol op deze geur, hij past ook perfect bij de zomer. Dit hebben ze te zeggen over 'Marvelous Mojito':
'Waan jezelf in in zomerse sferen met deze sprankelende coktail op basis van geurnoten van Cubaanse rum, tintelfris limoensap, verse muntblaadjes en een vleugje ruwe rietsuiker! Voor ca. 15 uur sfeervol en verfijnd geurend kaarslicht op basis van 100 % natuurzuiverende EcoSoja was'
Dat klinkt erg leuk!




De kaars heeft drie lonten om wat extra licht en sfeer toe te voegen.



Ik heb de kaars heerlijk op de camping gebruikt, de geur paste perfect in het plaatje! Ik ben helemaal weg van deze kaars, en hij is ook nog eens zuinig. Ik ben van plan meerder kaarsen uit deze collectie aan te schaffen. Hij is ook echt een aanrader als je van een frisse geur houd. 

De producten van Oscar & Babette zijn te koop in hun webshop vanaf 9,95 per stuk. 




Heb jij wel eens van de Oscar & Babette gehoord?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...