vrijdag 24 augustus 2012

Intercityonline.nl | The Favourites

Als je meedoet met de winactie weet je vast al iets van deze webshop. Wij hebben heel goed rond gekeken en hier zijn onze favorieten, ook hebben we nog een leuke kortingscode!



Als eerst zou ik even wat vertellen over 'Intercityonline.nl'. Eigenlijk is het heel simpel, het is een online webshop die kleding verkoopt. Ze verkopen er onder andere kleding van Vero Moda, Only en Esprit. Zelf heb ik ook al een tijdje terug een bestelling geplaats en die ging allemaal prima, en ik ben erg tevreden over mijn aankoopjes. Dus zeker een kijkje nemen waard!

Maar nu dan de Favorieten!


1. | Dit lieve blouseje komt je misschien bekend voor, want die geven wij weg! Deze hadden we daarvoor uitgekozen omdat we hem zelf ook wel erg leuk vonden, hij is super goed te combineren met een leuke rode of andere kleurrijke broek. Dit blouseje komt van 'Vero Moda' en kost 19,95 euro. 2. |  De tekst die op dit shirt staat is so true! Dit leuke shirtje met tekst komt van de 'Vero Moda' en kost 9,95 euro, koopje toch? 3. | Ook dit shirtje viel bij mij in de smaak, en hij komt again van de Vero Moda en kost 16,95 euro.


1. | Deze warme gele kleur is een perfecte kleur voor de winter, deze kleur geeft een extra touch aan je outfit. Deze broek komt van de Only en kost 29,95 euro. 2. | Ook dit is weer zo'n warme winter kleur, I like! Deze komt van het merk LTB en kost 49,95 euro.

1. | Dit shirtje heeft een kleur die ik niet zomaar zal kopen, maar ik vind de gouden studs er wel erg leuk bij staan. Dit shirtje komt van Vero Moda en kost 21,95 euro. 2. | Een zwart zwierig shirtje met een lage hals, ik vind deze echt prachtig. Hij is lekker simpel! Deze is (zoals bijna al mijn favourites) van de Vero Moda enn kost 16,95 euro. 3. | Een gestreept hemdje met blauw is altijd leuk en lekker makkelijk. Deze is nu in de sale, dus als je hem wilt moet je wel opschieten. Hij komt van de Pieces en kost maar 3,00 euro !

1. | Ik ben dol op blazers, ik heb al een zwarte, maar een donker blauwe vind ook wel erg mooi! Deze komt van de Only en is ook in de sale, hij kost nu nog maar 8,95 euro, geen geld toch?! 2. | Zulk soort sjaaltjes vind ik erg handig. Ze zijn lekker warm en snel om te doen. Ik vond deze combie van panterprint met bloemetjes wel erg leuk, deze sjaal komt van de Pieces en kost 14,95 euro. 3. | En dan als laatste deze tas. Hij is lekker groot en perfect voor school! Deze komt ook van de Pieces en kost 34,95 euro.

Dan heb ik ook nog iets leuks, een kortingscode voor Intercityonline! Je hebt het al kunnen lezen bij de give-away, maar wij hebben een kortingscode gekregen voor onze bezoekers. Als je een bestelling hebt geplaats moet je zeker de onder staande code intypen, hier mee ontvang je namelijk 10 % korting!

'Glossiequeen'.

En als je nog niet heb mee gedaan met de winactie, klik hier dan snel, en wie weet win jij wel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...