zaterdag 25 augustus 2012

Beautybox | Summer Special juli en augustus


Het heeft een tijdje geduurd, maar daar is hij dan eindelijk. De Beautybox Summer Special! Ik was zo benieuwd wat er in deze box zat, jij ook? Lees dan snel verder!




Zoals gewoonlijk zit er weer een leuk kaartje bij met een uitleg van de box.  De Beautybox is van twee maanden en word de 'Summer Special' genoemt. Dit komt omdat Beautybox alweer een half jaar bestaat. De tijd gaat snel! In deze box zitten de nr.1 favo's van de Beautybox-redactie. En omdat ze wat te vieren hebben is hij goed gevuld! Ook hebben sommige boxen een gouden wikkel, hier mee kan je een vakantie voor twee personen winnen, t.w.v 1250 euro bij JIBA. Maar helaas zoals je op de eerste foto kan zien, heb ik geen gouden wikkel. Maar dan hebben ze nog een verassing. Er zijn ook 10 winnaaressen met een zilveren lint, en die mogen een bikini van Silk&Beach uitzoeken. Ook heb ik geen zilveren lint. Dat mag de pret niet drukken! Laten we maar een kijkje binnen in gaan nemen :-) Ik kijk nog niet aan de achter kant want dat haalt toch wel de verassing weg!


Wow! Wat een volle box. Helemaal zoals beloofd zitten er aardig wat full-size producten in. I like! Dus de eerste indruk is goed hihi.



Janzen- Parfum Kaars, full size 9,95 | Nivea- Crème Soft Peeling, full size 4,99

Ik begin maar met de producten die me het eerst opvielen, een 'Scented Candle' van Janzen en een Shower scrub van Nivea. Beide producten zijn full size, dat is natuurlijk super leuk! Ik had eigenlijk nog nooit gehoord over het merk 'Janzen'. Dus deze geurkaars ga ik uiteraard goed testen. Hij ruikt heerlijk, en zit in een mooi glazen bekertje. De Nivea Soft Peeling zag er ook al veel belovend uit. Dat word heerlijk douchen vanavond.

Lookx - Lipgloss, full size 17,95 | Eveline Cosmetics - Mascara, full size v.a. 4,95

En dan nog twee full size producten! Waaronder een lipgloss van Lookx. In een vorige box zat al een lipliner van lookx en dan nu een lipgloss. De kleur is niet echt mijn ding, hij is nogal donker. Op je lippen lijkt het een  rood-paarse donkere kleur. Mooie winter kleur, maar niet echt iets voor een 'Summer Special' , maar er zijn misschien mensen met een lichtere kleur in hun box. Mooi kadootje voor mijn moeder hihi. Dan zat er ook nog een mascara in van Eveliene Cosmetics. Ook van dit merk heb ik nog nooit gehoord. Ik heb de mascara nog even dicht gelaten om hem over een tijdje te gebruiken. Dan maak ik eerst mijn oude even op. Ik ben benieuwd!

Drs. Hans Schreuder - HPO Body Cream, full-size (200 ml) 34,50  | Drs. Hans Schreuder - Scar Treatment Cream, full size (50 ml) 34,50

In mijn eerste Beautybox zat ook een product van Drs. Hans Schreuder (wat een naam haha). Dit was de HPO - Morning Cream. Hier ben ik erg tevreden over, dus ik ben ook erg benieuwd over deze twee producten. De body cream komt heel goed uit, ik heb altijd last van hele droge ellebogen, misschien houd deze creme het een tijdje weg. Dit was geen full size product, hij bevat 25 ml.  Op dit moment heb ik niet echt een plekje waar ik de scar cream op uit kan testen, maar ook naar dit product ben ik er benieuwd! Ook dit was geen full size, dit sample bevat 5 ml.

Tony & Guy - Sea Salt Texturising spray, full size (200 ml) 12,99 | Tony & Guy - Damaged Hair Shampoo, full size (250 ml) 9,99

En dan als laatste nog twee producten van Tony & Guy, deze zaten volgens mij ook al in de Glossybox, maar dat weet ik niet zeker.  De Sea Salt Texturising Spray is een apart product. Als je dat in je haar sprayt krijg je een effect als of je net uit de zee komt en je haar opgedroogd is door de zon. Leuk verzonnen, ik ben benieuwd of het werkt! Dit is een sample en bevat 75 ml. Dan zat er ook nog een shampoo van Tony & Guy bij, deze is bedoeld voor 'Damaged Hair'. Dus eigenlijk beschadigd haar. Ook dit is een sample en bevat 50 ml.

En dit was de Beautybox van juli en augustus. Ik moet zeggen dat ik er iets meer van had verwacht. Ik vind vooral dat hij de naam 'Summer Special' er niet helemaal bij past. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de inhoud super leuk vind. En over een aantal producten ben ik super benieuwd! Dus over het algemeen, leuke box! Misschien komen er wat reviews over bepaalde producten, maar ik ga nog niks beloven hihi.

Wil jij volgende maand ook een Beautybox op je duurmat liggen, ga dan snel naar de site en meld je aan! Want ze zijn snel uitverkocht.



Wat vind jij van de Beautybox Summer Special? 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...