maandag 13 augustus 2012

Intertoys | Beauty Junky Strawberry Face Mask


Toen ik laatst de Intertoys binnen wandelde voor een cadeautje zag ik dat er wat maskertjes hingen. Ik vond de verpakking zo leuk dat ik er eentje mee had genomen om te testen. Nieuwgierig? Lees dan snel verder!




Kijk nou, hoe leuk is deze verpakking! Ik vind hem super schattig, met die grote aarbei haha.


Helaas is de uitleg in het Engels, maar ik heb even goed opgezocht wat er staat dus hier een vertaling:

Deze aardbei masker is rijk aan natuurlijke fruitzuren die fungeert als een natuurlijke peeling en stimuleert de regeneratie van nieuwe huidcellen. Een tonic voor de huid
Oke, op google vertaler kreeg ik nogal een lastige uitleg, maar het is een masker die je huid goed reinigd, en de aanmaak van nieuwe huidcellen stimuleert. Ook belangrijk om te zeggen is dat het een Non-Drying masker is. Dus hij droog niet, dat is lekker makkelijk met  het afhalen. 


Het masker is wit van kleur, dit had ik eigenlijk niet verwacht. En ruikt licht naar aardbei, het is best lekkere lucht. Ook zitten er een soort 'pitjes' in, die als een soort scrub werken bij het aanbrengen en afhalen. Het is een Non-Drying masker, dus hij droogt niet op. Dit is lekker makkelijk met het afhalen van het masker, dan hoef je niet zo te boenen.




Zo, maskertje opgedaan! 



Dit masker is echt een aanrader, toen ik hem van mijn gezicht afhaalde zag ik meteen resultaat. Mijn huid zag er 'schoner' en gezonder uit. Dit had ik totaal niet verwacht. Het masker droogte inderdaad niet op na 15 minuten.

Dit masker is te koop bij de Intertoys voor 1,99 euro.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...