zaterdag 11 augustus 2012

Limited Edition | Catrice Upper WILDside



September en oktober schieten alweer op en dat betekend ook weer wat nieuwe le's voor de meeste merken! Catrice heeft hun collectie ook al weer bekend gemaakt en nu hier het beeldmateriaal. 


Wat Catrice over deze Limited Edition zegt:

CATRICE presenteert de Limited Edition “Upper WILDside” by CATRICE. Het is tijd voor spannende contrasten! CATRICE neemt je mee naar de ongerepte wereld van de prairies met de stedelijke flair van de moderne metropool. Een chique lifestyle wordt gekoppeld aan het verlangen naar vrijheid en een zoektocht vol avontuur. Dit contrast wordt gereflecteerd in de kleuren van de Upper WILDside Limited Edition: warme, natuurlijke tinten als bruin, beige, verfrissend warmrood en oranje staan tegenover gedurfd blauw en groen. Indian look vs. urban style: wild maar toch chic.

Long-lasting Cream Eyeshadow €3.39

Be Aztec | Urban Outrider | The Place To Be

Hier ben ik heel benieuwd naar. Zelf heb ik nog nooit een Lon-lasting Cream eyeshadow geprobeerd en het ziet er leuk uit! Vooral de blauwe kleur spreekt mij erg aan, zie je die lichtblauwe gloed erdoor heen?


Lip Gloss Stick €3.89

Wild wild west-side | Red rocks

Lippenstiften vind ik zelf fijner dan lipglosses, ze plakken niet en blijven meestal beter zitten. Ook geeft het meestal veel meer kleur af. Nu heb je een Lip Gloss Stick, ben ik wederom benieuwd naar. Al lijkt mij die oranje kleur wat minder...


Sun Teint Bronzing Gel €3.99

Dit product snap ik zelf iets minder, de zon is dan al voor een groot gedeelte verdwenen. Maar een bronzer kan natuurlijk geen kwaad, dit is geen poeder, maar een gel.


Ultimate Nail Lacquer €2.59

Wild Wild West Side | Red Rocks | Urban Outrider Hunting Heritage | Be Aztec 

Een LE is geen LE als er geen lakjes inzitten, althans niet van Catrice. Deze lakjes vind ik stuk voor stuk mooie kleuren. Die groene, wauw!


Suede Beauty Bag €3.59

Een leuk tasje met franjes. Erg leuk, ook al is die 'franjetrend' alweer een beetje weggezakt. Toch blijft het een leuk exemplaar én handig voor als je even weg moet.

Zelf vind ik het geen bijzondere collectie. Ik vind het tasje wel leuk en een aantal nagellakjes ook, maar persoonlijk vind ik het altijd wat jammer dat de kleuren zo somber en bruinig worden tijdens de herfst. Misschien ook logisch, maar ik blijf gewoon nog met leuke felle kleurtjes lopen. Van mij betreft nog neon ook, haha!

Deze Limited Collectie ligt eind september en begin oktober in de winkels in Nederland en België.

Wat vind jij van deze LE?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...