donderdag 30 augustus 2012

Truly Yours Augustus


Gisteren ontving ik de Truly Yours box, en ik maakte hem weer enthousiast open. Ben jij benieuwd wat er in zit? Lees verder!



Zoals je misschien kunt zien: de box is roze! Dat vind ik érg leuk.


Openmaken...!


Het briefje die er altijd op zit, dit is dus alweer de editie acht!


De inhoud op het eerste gezicht.


Weleda dag- en nachtcrème. (fullsize 30 ml dagcrème 15,95 euro en nachtcrème 16,75 euro)

Deze producten vielen mij als allereerst op. Een dag- en nachtcrème, wat fijn! Deze producten ga ik zeker gebruiken.



Parfum sample Marc Jacobs | Snowberry Smooth Eye serum sample (fullsize 63,00 euro).

Samples van parfums gebruik ik nooit, dus dit is wel zonde. Ach, als nog een heerlijk geurtje! De eycream, daar ben ik erg benieuwd naar.


Impulls Nagellak (Fullsize 4,95 euro) | Korres Guava Showergel Travelsize (fullsize 10,60 euro)

Wat leuk! Een nagellakje van Impulls, hier ben ik zeker benieuwd naar. Jammer dat de kleur heel donker is. Daarnaast als laatste een showergel in travelsize.

Ik vind de box weer erg leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat de vorige leuker was. De dag- en nachtcrème zijn mijn topproducten, ook ben ik erg benieuwd naar de eyegel.

Ga snel naar trulyyours.nl om jouw box te bestellen. Voor 12,50 euro krijg jij elke maand een leuke box met fullsize én sample producten. 

Wat vind jij van deze box?

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...