vrijdag 17 augustus 2012

Try Out | Ombre Nails


Op Google vind je de mooiste nail-art creaties, maar toen ik deze voorbij zag komen moest ik hem proberen. Ombre nails met een sponsje, is dat echt zo simpel?



Wat je nodig hebt:

-Sponsje
-Iets om mee te roeren, ik gebruik de dottingtool van Essence
-Een lichte kleur
-Een donkere kleur
-Papiertje


Allereerst lakte ik mijn nagels met de nude lak van Essence: ''Cotton candy''. Een erg lichte kleur die hiervoor wel geschikt voor is.


Samen met 'Cotton Candy' doe ik de donkerroze kleur ''Ultimate Pink'' op een papiertje. Deze twee lakjes zijn beide van Essence. Doe de kleuren vlak naast elkaar.


Daarna mix je het middelste gedeelte met elkaar, dus niet alles met elkaar mixen want je wilt natuurlijk een goed ombre effect hebben.


Na het mixen drop je in één keer het sponsje erin, zorg er voor dat je de goede richting aanhoudt. 


Dit moet ongeveer het resultaat nu zijn. Als jij het 'ombre' effect van licht naar donker (boven naar beneden) wilt, moet je de lichtste kleur op de top van je nagel zetten. En andersom kan natuurlijk ook. Ik heb het zo gedaan dat de lichtste kleur juist bij het onderste gedeelte van mijn nagel zit.



En gestempeld! Zoals je misschien kunt zien is mijn middelvinger het best gelukt. Het valt nog best tegen! Je moet er zeg maar echt 'in' komen, al wil je echt resultaat zien. Ik ga voorlopig dus nog eventjes oefenen, want het effect is echt gaaf.





Ombre nails zijn leuk! Dit is mijn 'Try Out' voor ombre nails en ik vind het leuk om te doen! Het is niet moeilijk als je het door hebt en daarom heb je het ook snel gedaan. Een nadeeltje: het verbuikt aardig veel nagellak, elke nagel moet je opnieuw mengen.
Ik vind mijn nagels wel wat minder geslaagd, op één nagel na dan, maar ach! Ik ga gewoon door blijven oefenen.

Wat vind jij van de Ombre Nails?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...