zondag 9 september 2012

Herôme Holografische Lak | 73 Kingston


Toen ik bij het schap van Herôme keek, waren mijn ogen gelijk op dit lakje gericht. Het is een prachtige holografische nagellak die verschillende kleuren bevat in het zonlicht. Benieuwd naar de swatches en de lak zelf? Lees verder!



Het is zoals we van Herôme gewend zijn, een langwerpig flesje. De kleur bevat dus verschillende kleurtjes die je in het zonlicht het beste kan zien. Dit is de kleur 73 Kingston. Ik vind hem al mooi zonder dat ik hem heb gelakt. 


De dop van het flesje vind ik duidelijk en handig. Ik bewaar mijn nagellakjes altijd in een doos, en door deze verpakking zie ik meteen dat het een Herôme lakje is. 


Het kwastje zelf vind ik wat onhandig, hij is namelijk recht afgesneden en dat lakt toch wat minder goed dan met een rond afgesneden kwastje. Al met al kan ik er gewoon prima mee lakken. 



In het zonlicht, zie je de verschillende kleuren? 






Paarse gloed!

Ik heb zo goed mogelijk foto's geprobeerd te maken, maar steeds waren er verschillende kleuren. Ik vind dit lakje érg mooi.
Hij lakt wel fijn, gewoon als ieder ander lakje. Verder kan hij wel in één laagje dekken, maar twee laagjes is zeker wat mooier. Je ziet bijvoorbeeld bij één laagje in het zonlicht dat het niet goed is gelakt. De lak zelf blijft wel een tijdje erop zitten. Ik had hem zonder topcoat er minstens vier hele dagen zonder enige chip. Pluspunt!

Wat vind jij van dit lakje?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...