maandag 10 september 2012

Opgemaakt #3



Afgelopen tijd heb ik aardig wat dingetjes opgemaakt. Welke producten waren het nou echt waard, en welke koop ik nooit meer terug? Lees verder!




Roc Soleil Protexion (16,95) is een fijne protectspray. Deze spray zat in een beautybox en ik heb hem sindsdien vaak gebruikt. Vooral als de zon even op zijn hoogst scheen pakte ik mijn Roc Soleil spray erbij. Een erg fijne zonnespray, die ook nog eens lekker ruikt.

Sanex Natur Protect Deodorant (3,99) een deodorant zonder aluminium! Daarnaast zitten andere (schadelijke) stoffen er ook niet in. Ik vind de geur ietsjes minder, maar niet storend. Hij werkt aardig goed.

Re-buy? De deodorant zou best een re-buy kunnen zijn omdat hij gewoon goed voor je huid is. Daarnaast is het een prima deo. Maar de Roc Soleil Protexion Spray zou ik niet opnieuw kopen. De prijs is veel te hoog! Ik vind het een fijn product, maar door de prijs zou ik hem niet snel meer opnieuw kopen.



Hegron Babyshampoo (0,70 euro) babyshampoo voor mijn kwasten opgemaakt. Deze is van de Action en doet zijn werk gewoon goed. Ik heb hier nog best lang mee gedaan ook!

Babette Body Scrub Daisy (7,95) een scrub die ik stiekem was vergeten. Dit is een redelijk fijne scrub die eerst ook heerlijk rook, maar omdat hij nu zo lang in mijn kast heeft gezeten ben ik hem helemaal vergeten! Hij ruikt gewoon niet meer lekker en moet gewoon weg.

Re-buy? De babyshampoo van de Action neem ik gerust nog een keertje mee als ik bij de Action ben. Gewoon goede shampoo voor mijn kwastjes. De scrub weet ik zo net niet, ik miste hem namelijk niet echt. Dus die denk ik niet. 



 Kruidvat Make-up remover (1,79) de eerste make-up remover, ik had er namelijk twee opgemaakt. Deze make-up remover is heel mild voor je ogen omdat er AloĆ« Vera inzit. Dit is tevens ook goed voor de huid rondom je ogen. Hij haalt je make-up remover er gewoon goed vanaf, hartstikke fijn!

Yves Rocher Make-up remover (5,10) en dan die van Yves Rocher. Wederom een goede make-up remover. Deze bevat dan wel olie, maar dat verdwijnt al snel na het gebruik van deze make-up remover. Ook deze haalt je make-up er binnen no-time van af.

Re-buy? Beide producten zou ik gerust opnieuw kopen. Ik denk dat die van de Kruidvat wel beter te kopen is aangezien er niet veel Yves Rocher winkels zijn en anders moet je die bestellen.

Yves Rocher Eye-liner is het laatste product dat ik heb 'opgemaakt'. Helemaal opgemaakt is deze niet, maar omdat hij nu helemaal begint te klonteren doe ik hem maar weg. Hij is dus wel aan zijn einde. Deze eye-liner is zeker erg fijn, hij is lekker zwart en een recht lijntje zit er zo op. De prijs kan ik niet zo snel vinden, sorry!

Re-buy? Als ik nog een keertje wat bij Yves Rocher ga bestellen, zit deze ongetwijfeld weer in het winkelmandje. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...