vrijdag 28 september 2012

OPI | Spotted


Afgelopen zaterdag gingen we naar Rotterdam en nam ik het spotted lakje van OPI mee. Waarom? Hij trok me altijd al aan en was ontzettend benieuwd. Hier mijn mening!





Detail: de dop is met een andere structuur dan anders. Wel leuk.


Het kwastje is net zoals altijd recht afgesneden, niet echt bijzonder dus. Het lakje is een diep zwarte kleur dat past wel bij veel andere lakjes en kleurtjes.


Deze vijf lakjes ga ik uittesten. Ben erg benieuwd... Ik probeer het met een groot verschil aan merken. Van links naar rechts: Essie, OPI, Safari, Catrice en Essence.


Zo, hier heb ik de vijf kleurtjes op gedaan.



Met

Oké, de kwaliteit van het lakje verschilt duidelijk per basislaag. Bij de paarse vind ik hem erg leuk en mooi, maar bij de gele is hij niet zo duidelijk. Zie je die lichtblauwe? Hij is ook 'normaal' gecrackt. Niet echt nice dus. 



Ik vond het met het paarse Essie lakje wel het mooist!


Tja, ik vind het wel leuk, maar niet van: 'WAUW'! Je moet echt een héél klein en dun laagje aanbrengen. Dat is al niet normaal, als je maar iets te dun hebt is het al niet meer mooi. Wel 'crackt' hij érg snel. Dat is wel weer fijn!


Nagellak beetje afgehaald met nagellakremover, zie je het verschil?



Een aanrader vind ik dit niet, moet ik eerlijk zeggen, ik had er wat meer van verwacht. Dit wordt zeker geen favoriet lakje van mij,  maar als je het eenmaal te pakken hebt qua aanbrengen vind ik het effect leuk! 

Dit lakje is te koop bij o.a de Sephora voor 12,00 euro (met de 15% korting van Sephora).















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...