dinsdag 2 oktober 2012

Mijn Opmaakdoelen


Ik heb heel vaak dat ik een product niet opmaak, dat het dus (heel) lang in de kast blijft staan en er gewoon nooit meer naar om wordt gekeken. En je wilt het product wel gebruiken, maar toch pak je het product die beter of fijner is. Dit zijn mijn opmaakdoelen voor de maand augustus, en ik ben erg benieuwd of het mij gaat lukken!




Als eerste een nagellakremover van de Hema. Ik heb deze al een tijdje en pak altijd mijn Kruidvat variant omdat die zo'n lekker na geur heeft. Deze blijft dus staan, en staan...


Deze had ik gekocht toen ik voor het laatst naar de Tina-dag ging, twee jaar geleden. Een tijdje terug, dus. Dit product kan ik makkelijk weer gebruiken, want last van versleten puntjes heb ik zeker.


Dit product van Andrélon is bijna op! Ik gebruikte dit eerst altijd na het douchen als mijn haar nog vochtig was. Dan was het toch iets extra's voor in mijn haren. Nu ga ik dat weer proberen te doen, want mijn haar heeft dit wederom weer nodig.


De reden dat ik deze nog steeds heb, terwijl ik veel droogshampoo gebruikt is dat ik de nieuwe varianten er van had. Die pakte ik toch heel de tijd omdat ik van deze oudere versie een witte waas door mijn haar krijg. Toch ga ik deze maar eens opmaken, want anders gebeurd het nooit.


Het laatste product die ook eens nodig uit mijn stash moet is de Diva Body Lotion. Deze had ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen en ik heb hem bijna met geen vinger aangeraakt. Reden? Mijn Garnier bodylotions of mijn bodybutters. Toch ga ik deze maar weer eens erbij pakken.

Ik ben erg benieuwd of het me lukt om één van deze producten binnen een maand op te maken. Volgende week komt er een 'opgemaakt' artikel van september, maar in het opgemaakt artikel daarna zul je te weten komen of het me is gelukt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...