woensdag 3 oktober 2012

Nivea | Reinigingsmelk & Tonic


Laatst had ik weer twee nieuwe gezichtsreinigings producten gekocht, namelijk deze reiningingsmelk en tonic van Nivea. 




Ik had nog geen ervaring met de reinigingsproducten van Nivea. Toen ik ze in de aanbieding zag staan bij de DA wilde ik het wel eens proberen. Ik heb een reinigingsmelk en tonic meegenomen voor de normale tot gemengde huid.


Dit is de reinigingsmelk van Nivea. Het is een nieuwe formule, maar ik heb de oude nog nooit gebruikt. Ik moet zeggen dat ik de producten van Nivea altijd heerlijk vind ruiken! 




Wat het belooft: Reinigt de huid grondig en verwijdert make-up, zelfs waterproof. Ook hydrateert het de huid en helpt het de vochtbalans van de huid te behouden. 

Ik vind het echt een goede reinigingsmelk! Hij reinigt make-up erg goed. Ik heb het dan niet geprobeerd met water-proof make-up, maar bij gewone make-up is het er zo af. Ook voelt mijn huid erg zacht aan. 


Dan heb ik ook nog een bijpassende tonic. Deze ruikt ook erg lekker! 


Wat het belooft: Ook de tonic moet grondig reinigen en zuivert de huid. De frisse formule zou voor een gezonde en stralende huid moeten zorgen.

Deze vind ook erg fijn! Wel is hij een heel klein beetje trekkerig, maar niet zo erg dat het je huid uitdroogt. Dus prima.


Ik vind het zeker aanraders! Je kan ze bij de drogisterij kopen. De prijs per stuk is rond de 7 euro.


Heb jij deze producten wel eens gebruikt? 





3 opmerkingen:

  1. Ik heb de oude versie een tijde gebruikt maar daar ben ik nu toch weer mee gestopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er mensen zijn die Nivea toch kunnen waarderen, zelf ben ik echt geen fan van nivea omdat ze mijn huid super uitdrogen en dergelijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb laatst dit reinigingspakket gewonnen met een hydraterende dagcreme erbij.
    Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...