dinsdag 20 november 2012

My first Sleek products!


Op mijn verjaardag werd ik verrast met deze twee mooie items. Ik wilde al een aardig tijdje Sleek producten en heb ze nu eindelijk! Ik van Britt dit Storm palette en de blush in Rosegold gekregen. Lees snel verder!




Ik heb dus de o zo bekende blush in Rosegold en ook een erg bekende is het Sleek palette dat ik eindelijk in mijn bezit heb. 


Ik vind de verpakkingen van Sleek lekker simpel, maar met een luxe uitstraling. Ook zijn de verpakking stevig en compact, hierdoor kan je ze makkelijk mee nemen op reis.


Wauw, wat een beauty´s!


Dit is het Sleek Storm Palette uitvergroot. Ik zie vaak bij Sleek palettes dat er een doorzichtig briefje bij zit met de namen. Helaas is dat hier niet zo, en ik kan de namen van de kleurtjes ook nergens vinden. Dit vind ik jammer, maar kijk naar de kleuren, zijn ze niet prachtig! De bovenste rij bestaat uit wat meer neutrale kleurtjes. Deze vind ik super mooi. De onderste rij is wat donkerder en zou ik misschien wat minder gaan gebruiken, maar ook deze rij is erg mooi. De oogschaduw's zijn zacht van structuur, maar geven absoluut geen fall-out. 


De kleuren zijn iets ander dan in het echt. Zie je die witte kleur? Dat is eigenlijk een meer koper kleurtje dan wit. De pigmentatie van de shimmer kleuren is echt fantastisch! Daar en tegen is het licht bruine matte kleurtje wat minder goed gepigmenteerd, maar nog prima te gebruiken.


En dan de onderste rij! Wat een mooie kleurtjes, stuk voor stuk. Ik vind vooral de twee blauwige kleuren het mooist qua pigmentatie. De rest is ook heel goed gepigmenteerd. 



Ja, Rose Gold.... Wie kent deze mooie blush nou niet. Zelf was ik er altijd erg nieuwsgierig naar, omdat hij zo erg populair is. Ik vind het een hele mooie najaar's blush door de warme perzik kleur met de gouden finish.


De blush is erg gepigmenteerd, en daar moet je dus wel mee op passen. Voor de rest is de kleur echt prachtig! De gouden finish zorgt voor een mooie glow op je wangen, en de kleur maakt je look helemaal af. What can I say more!



Kortom: IK BEN SUPER BLIJ ! Ik gebruik ze bijna dagelijks, en kan niet meer zonder.

Sleek is o.a te koop bij Boozyshop.nl Het palette kost daar 10,00 euro en de blush voor 5,95. Lekker budget dus voor twee pracht exemplaren haha.

Wat vind jij van deze twee Sleek producten?










































14 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig, vooral dat oogschaduw palette is zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shame on me, ik heb nog niks van Sleek! Maar wow het oogschuwpalette is echt mooi! En de blush heeft veel pigment :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, zó mooi! Ik heb zelf nog niks van Sleek helaas, maar ik wil er graag snel verandering in brengen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sleek is een super mooi & fijn merk. Deze zijn ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuww heel mooi! Misschien kun je een x een look maken met dat palette? (tip) (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie blush en palette! ik wil ook snel iets uitproberen van sleek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil al jaren Sleek make up proberen. De oogschaduws zijn echt prachtig! Ik zit alleen in een periode dat ik eigenlijk moet bezuinigen.... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rosegold heb ik ook, een toppertje. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die blush lijkt mij onwijs mooi. Kan je ook bijna als oogschaduw gebruiken.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...