zaterdag 29 oktober 2011

Catrice LE New Collection!



Catrice heeft een nieuwe collectie uitgebracht, benieuwd naar de producten en de prijzen?

Catrice is bekend als een goedkoop merk met redelijk goede kwaliteit. Nu kwam het budgetmerk met een nieuwe collectie. Het is gebaseerd op de steden: Sydney, Berlijn, London en New York. 

Sydney:

 
Dit is het kleurenpalet van Sydney, met een oogpotloodje en een kwastje. Super kleuren! Niet? :-).
Daarbij is het paarse lakje, van het allereerste plaatje ook verkrijgbaar!

Berlijn:

Dit is het paletje en de nagellak, geweldig toch! De kleuren zijn echt aangepast aan het nagellakje, en dat maakt het juist zo'n leuke collectie.

London:

Het London paletje is ook goed bij de nagellak aangesloten (sorry voor de slechte kwaliteit van de foto). 
Ik hou sowieso van babykleurtjes qua nagellak en dit is dus hét ultieme lakje die ik wil hebben! 

New York:

En de New York! Ik zou qua naam New York kiezen, maar als ik verder kijk zal ik niet zo snel voor dit paletje gaan. Maar, ach, superkleuren!

Deze collectie is bij de Kruidvat te koop, de paletjes zijn 6,99 euro per stuk, en de nagellakjes 2,50. Erg budgetproof dus!

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, ze zijn echt leuk! Ik heb het berlin palette, ik vind hem echt heel erg mooi. Voor de naam zou ik ook voor New York gaan, maar de kleuren vind ik ook niet echt geweldig. Volgens mij heb je trouwens bij New York als plaatje de Sydney collectie.. Leuke blog heb je, ik volg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja je hebt helemaal gelijk! Ik ga het meteen veranderen. En dankjewel dat je ons volgt haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...