zondag 30 oktober 2011

Shoplog 29-10-2011

Hallo, iedereen! Ik heb vandaag een shoplog voor jullie.



Ik ben naar de Etos, Hema en de Kruidvat geweest. Zoveel dingen heb ik niet gekocht, maar toch wou ik het met jullie delen.

Kruidvat:


Ik wou deze primer al zo lang! Sinds dat hij er was, wou ik hem elke keer meenemen. Maar de prijs van 16,- hield me elke keer tegen. Toen ik zag dat als je een 2e product meenam dat je 35% korting kreeg, had ik hem meegenomen.
Samen met de Essence Express Dry Drops. Ik hoorde daar goede dingen over, en voor nog geen eens 2,- kon ik hem niet laten staan.


Hema
Bij de Hema had ik maar 1 ding gekocht, een KABUKI kwast! OMG, ik was zo blij dat ze er waren en ik kocht hem voor 6,-
(zoek op Google voor plaatjes, ik kan op dit moment geen foto's maken en kon geen 'algemeen' plaatje vinden)

Etos
Jullie kennen het wel, de acties van de Etos! 4 uur stonden we daar, ik en Anouk, wachtend om af te rekenen. Van onze 2 L'oreal Paris Nagellakjes! Ze waren van 10,- naar 1,90 gegaan! Wow, wat een koopje.
Ik kocht er twee,

Deze twee, en dat voor bij elkaar nog geen eens 4,-!
Hebben jullie ook van deze actie genoten? Meld het hier! :)

Ik hoop dat jullie mijn shoplogje leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...