zondag 4 december 2011

Nicki Minaj OPI lakjes



Misschien wist je het al, maar Nicki Minaj brengt in januari 2012 haar eigen nagellaklijn uit bij OPI.
Het zijn zes hele leuke nagellakkleurtjes die geïnspireerd zijn door haar zelf. Benieuwd naar haar nieuwe lijn?





Het zijn felle, crackle en confetti nagellakkleuren.


Links naar rechts


Pink Friday, Metallic 4-Life en Save me

Pink Friday is een mooie roze kleur die precies bij Nicki past, Metallic 4-Life is een bijna zwarte kleur maar dan met shimmering erin. En dan Save me, een mooie finish voor een lichtere kleur.

Van links naar rechts

Fly, Did it On 'Em en Super Bass Shatter

Oh, wat een mooie blauwe kleur is die Fly! Daarnaast is Did it on 'Em ook niet verkeerd, het moet me een beetje denken aan een nagellakje van Essence. Maar hij is prachtig! Super Bass Shatter trekt het meeste me aandacht, sowieso doen crack nagellakjes me dat, ik weet ook niet hoezo. Maar dit is wel een hele bijzondere kleur! Die wil ik.

De nagellakjes van Nicki Minaj zijn 14,50 euro. Als ze uitkomen ga ik denk ik voor 'Save Me' of 'Super Bass Shatter' en jij?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...