vrijdag 2 december 2011

Top 3 favorieten webshops

Webwinkel Naam
Ik hou echt van online beautyshops, omdat ze daar dingen hebben die in de winkels bijna niet te vinden zijn. Dit zijn mijn drie favo online beautyshops.




 

De Boozyshop.nl is zeker mijn favo beautyshop. Ze hebben er heel veel verschillende merken zoals; Sleek en NYX. Mijn favorieten producten daar zijn de paletten en de blushes. Ga zeker eens kijken op deze super shop.


Paletten


Hier is een palet van de boozyshop.nl, het is het 88 warmpalet. Deze en nog veel meer anderen zijn daar te koop.

Webwinkel Naam









Dit is Bybeautygloss.nl, deze beautyshop kent iedere beautyblogger wel. Deze site hoort ook zeker bij dit lijstje. Als  je hier wat koopt weet je zeker dat het een goed product is, omdat ze allemaal getest zijn door Mascha.



Groene concealer


Deze heerlijke groene concealer is ideaal voor een rode huid. En 1 voordeel, het is een grote pot vol met alléén groene concealer :) Te koop bij bybeautygloss.nl





Dit is echt de liefste beautywebshop die ik ooit gezien heb. Thebeautybakery.nl , ze verkopen er allerlei sorten zeepjes in de vorm van cupcakejes. Ga echt eens kijken op deze liefje, schattige site.

(klik hier voor een artikel van deze webshop)

Dit waren mijn 3 favorieten.

Wat zijn jou favoriete webshops?







1 opmerking:

  1. Ik heb het helemaal met je eens! Dit zijn ook absoluut mijn favorieten webshops. The Beauty Bakery ken ik nog niet zo heel lang, maar ben daar nu ook helemaal weg van. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...