dinsdag 10 januari 2012

Truly Yours & Blendbox

De Glossybox is bij iedereen wel bekend, een mooie box met vijf miniaturen producten die je per maand krijgt opgestuurd voor 12,50 inc. verzendkosten. Waarschijnlijk dachten meer bedrijven: dit gaat goed lopen, want de Truly Yours Box en de BlendBox bestaan ook sinds kort.



BlendBox

De Blendbox ziet er op het plaatje het aantrekkelijkste uit, aangezien er dure producten langskomen. 


Er zijn nog geen verdere plaatjes op internet te vinden, maar dit wel;

-De BlendBox zal 10,- per maand zijn, incl. verzendkosten.
-In de Blendbox komt o.a Nars, Stila, Benefit.
-De inhoud zal 4/5 producten zijn, soms ook in grotere versies.
-De eerste die verstuurd zou worden, is nog niet bekend.


Truly Yours Box

Van de Truly Yours Box is nog minder te vinden, qua plaatjes, waarschijnlijk omdat het nog niet zo bekend is. Hier kan je nog informatie vinden.

-De Truly Yours box zal 12,95 euro kosten per maand, incl. verzendkosten.
-Wat er precies in komt is nog niet echt bekend, wél vijf luxe samples van de 'beste', 'mooiste', en 'nieuwste' producten, aldus de Truly Yours Box.
-De eerste box komt rond 16 januari.

Wat ik er van vind? Nah... allemaal super leuk, maar de Glossybox was eerder. Ik vind het een beetje van: 'kijk, de Glossybox loopt goed, laten wij ook een box maken.' Misschien zit ik fout, maar ik ben denk ik niet de enigste die er zo over denkt.

Wat denk jij?

1 opmerking:

  1. Hmmm, ik zou toch voor de Blendbox gaan, het goedkoopst, maar met toch dure merken.. dat dat kan voor 10 euro..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...