donderdag 12 januari 2012

Monki

Misschien kon je deze geweldige winkel al, toch willen wij iedereen even laten zien hoe Monki is.
 
Klik op ''Lees meer" als je nieuwsgierig bent over deze Winkel.

Het eerste wat Monki zo bijzonder maakt is het interieur en decor van de winkel.
Ik vind het een soor Sience Fiction achtig. Echt super!


Kijk zo ziet de Monki in Amsterdam eruit. In Rotterdam is de Monki bijna het zelfde.
Het is alleen al leuk om er binnen te lopen.

 
De Monki in Amsterdam.




Dit zijn de paskamers, HOE geweldig is dit? Echt heel vet gedaan.


Het tweede wat Monki bijzonder maakt is de kleding.
Het is een beetje apart, en veel dingen niet echt mijn stijl. Toch heb ik er ook geweldige kledingstukken
vandaan.




Dit shirt vind ik echt schattig. Het is een heel vierkant model,
met het één van de vele Monki figuurtjes erop.
Dit shirt kost 10,00 euro en heet Karin Top.


Dit shirt is ook super, hetzelfde model. Rond de 10,-


Een leuke ketting, erg origineel. 


De Monki zit op dit moment alleen nog maar in Rotterdam en Amsterdam. 




Kende jij deze winkel al?

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een super leuke winkel! Ik zal toch echt eens verder weg moeten gaan shoppen dan in de buurt bij mij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat Monki niet helemaal je stijl is maar ons toch leuk vind! take a look on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...