woensdag 28 maart 2012

#2 Stash: Oogschaduw


Deel twee van #Stash, dit keer laat ik al mijn oogschaduws zien. Ik heb er aardig veel, waaronder ook veel oude producten.



Sorry dat sommige foto's donker zijn!


Mijn oogschaduws zitten in een la, en daarin zitten ze in zulke bakjes. Dit zijn officieel bakjes voor in de vriezer, maar dit gaat ook prima zo. Links zie je de duo's, rechts de mono's.

MNY


Dit is een merk waar ik eerst heel veel van kocht, toen het net uit was. Hiervan heb ik een roze, blauwige en een paarse kleur van. Ik vind ze best fijn, ze geven aardig veel pigment af.

Teeez!


Teeez! kennen jullie vast wel, maar dit zijn nogal oude 'Teeez!' producten. Ik heb ze ooit gehad van een vriendin, twee gele en een roze. Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar het is zeker niet verkeerd spul.

Hema/Miss Helen


De Hema/Miss Helen hebben fijne producten. Ik heb er maar drie, een duo, mousse en een Metallic Eyemousse. Mijn favoriet is de laatste, omdat hij een erg mooie glitter afgeeft in het groen.

Action



De Action hebben fijne producten, ik heb deze drie duo's waaronder de bekende Baked Eyeshadow palets. Ik vind ze fijn, maar ze vallen er snel uit.

Black Only 1


Toen de Zeeman nog make-up verkocht, had ik een paar dingen gekocht. Deze oogschaduws gebruik ik eigenlijk niet echt, de roller heb ik wel een aantal keren gebruikt maar die blauwe duo bijvoorbeeld niet. Die metal shake vind ik eigenlijk helemaal niks.

Bourjois



Bourjois is een fijn merk, ik heb hier vier oogschaduws van. Het SmokyEyes paletje vind ik het fijnste. Hier kan je echt een prachtige blauwe smokeyeye meemaken. Die groene en roze oogschaduws zijn ook handig, er zit namelijk een kwastje 'binnenin' die je eruit moet halen. Ik moet eerlijk zijn, die groene gebruik ik nooit. Als laatste, de zilveren: echt prachtig! 

Catrice


Oké, dit is best erg. Ik heb maar drie producten van Catrice, en die zijn nog hartstikke oud ook! Het oude logo zit er zelfs nog op, en de pasteldelight oogschaduw duo, is ook nog eens een LE. Hier gebruik ik alleen soms de roze, of de duo. Die Eyeshadow Powder is niet fijn. Ik ben wel van plan om meer Catrice oogschaduws te kopen, ze blijken erg fijn te zijn.

Essence



Deze Quattro Eyeshadows kent iedereen wel, ik heb er eentje die vernieuwd is en de rest is nog met de oude verpakking. De witte kleur van de vernieuwde, gebruik ik vaak als highlighter. Het bruine paletje komt ook wel eens voorbij. Gewoon fijne paletjes, voor een fijne prijs.




Dan de mono's van Essence. Ik heb er aardig veel! De paarse en de lichtblauwige vind ik echt niks, ze geven nauwelijks kleur af wat ik erg jammer vind. De Creamylicious daarin tegen is erg fijn! Hij is wel weer van een oude collectie, maar gebruik hem iedere week nog wel een keertje. De glittertjes van de Crystalliced collectie zijn ook erg leuk! 

Overig



Deze overige oogschaduws zijn als laatste bij de mono's en duo's. Het NYC paletje is naar mijn mening, echt niet goed. Ze geven bijna geen kleur af, en ik vind ze gewoon niet mooi staan. Het Gosh potje met losse oogschaduw geeft echt héél veel kleur af! Echt heel mooi. Voor de rest is het, het L'Oreal Paris paletje en een Beauty By Fancy duo.

Paletten


Het ELF palet, waar ik een tijdje terug nog een artikel over heb geschreven valt goed in de smaak. Dit is echt een heel lekker palet voor variatie, lichte én donkere kleuren!


Het bekende 88 Warm Palette die ook eens bij mijn favorieten stond, zit er natuurlijk ook bij. Ik gebruik dit palet echt élke dag! Het is zo'n fijn palet die je elke dag zo kunt gebruiken. Je ziet het misschien ook: dit is mijn favorieten oogschaduwpalet op dit moment.


En ten slot een paletje ooit van de kermis. Je zou het misschien niet geloven, maar het is echt een goed palet! De glitter is jammer genoeg maar bedrog, want na één veeg zijn de glitters alweer weg. Maar kleuren kan je goed gebruiken, en geven veel kleur af.

Dit was mijn oogschaduwstash, volgende week komt er weer een nieuw stash artikel!

Als je een naam van een product wilt weten, meld het gerust in de reacties.


PS: Wij hebben twee artikels gepost op de site Say-What.nl ! Check het snel.

Wat is jou favoriete oogschaduwproduct?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...