dinsdag 27 maart 2012

OPI 'No room for the blues'

 

Zoals jullie misschien al wisten, ik had tijdens mijn shoplog van Rotterdam mijn eerste OPI lakje gekocht. Omdat het mijn eerste OPI was, moest er natuurlijk wel een artikeltje over geschreven worden.



 

 

 

 

Ik heb de kleur 'No Room For The Blues' gekocht. Er zijn zoveel kleuren in het schap van OPI, maar deze trok toch heel de tijd mijn aandacht. Na veel twijfelen heb ik hem dus toch meegenomen. Er zit erg veel in een potje, 15 ml. Het potje is dan ook best wel groot. 

 

Het kwastje is best onhandig, tegenwoordig hebben ze ronde kwastjes, maar OPI heeft die dus nog niet. Met zulke kwastjes lakt het moeilijker, vind ik.

 

 

 

 

 

Zoals je kunt zien dekt hij goed, dit zijn twee lakjes. Hij lakt ietwat streperig, maar dat zie je verder niet terug in de lak. Ik ben er echt tevreden over, omdat ik ook negatieve reacties over OPI heb gelezen. Ondanks het kwastje is het normaal te lakken. Hij droogt trouwens normaal.

 

Hier het lakje met de flakies van Golden Rose. Ook erg mooi!

 

Dit lakje is te koop bij de Sephora, voor 11,-. 

Heb jij al een OPI lakje?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...