donderdag 26 juli 2012

Mijn Gosh Stash



Ik had al eerder mijn Catrice stash laten zien, en dit keer heb ik besloten om mijn Gosh producten uit de kast te halen. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik er nog 'zo veel' had. Het is geen mega collectie, maar toch wel leuk om te laten zien!




Natural Touch Foundation | Velvet Touch Foundation Primer

De Natural Touch Foundation en de primer die bijhoort heb ik al een tijdje. Ik gebruik de foundation steeds vaker met het warme weer. Het is een foundation die juist niet goed dekt en een natuurlijke look geeft. Ik vind het juist heerlijk dat hij niet goed dekt in de zomer. Voor in de winter gebruik ik deze niet zo vaak, maar het is een lekkere frisse foundation. 
De primer gebruik ik bijna elke dag, en ik heb hem al bijna een jaar! Hij is zo ontzettend zuinig, omdat ik ook niet zoveel gebruik. Beide verpakkingen hebben een pompsysteem, lekker handig dus!


De primer is doorzichtig en als je het uitwrijft wordt het heerlijk zacht. De foundation is jammer genoeg wel heel erg dun. Dit is de kleur 32 Pearl. 


Gosh Pigment | Gosh Kwast

Het pigmentje heb ik een keer uit de kortingsbak gevist. Het is de kleur Spa en is echt een geweldige, mooie blauwe kleur. De oogschaduwkwast nummer 340 is een fijne kwast, hij is best hard, maar dat mag van mij wel. 



In het echt heeft deze kleur nog meer pigment. Ik vind dit echt zo'n Oh my Gosh kleurtje  haha! Ik gebruik eerlijk gezegd bijna nooit pigmenten, omdat ik het iets lastiger vind met de fall-out die je ervan krijgt. Maar hier maak ik wel een uitzondering van, ik vind het echt een prachtige kleur!


Cool Lip Jam | Oogpotlood

Ik weet het nog goed, de lipjams gingen uit het assortiment! Heel veel bloggers waren in rep en roer omdat het een lekkere en goede lipgloss was. En daar ben ik het mee eens, hij is wel wat kleverig, maar dit zorgt er alleen maar voor dat de gloss beter blijft zitten. Ik had deze wederom uit de kortingsbak gehaald, dus ik had geluk! Het oogpotloodje in kleur 004 Green Boost vind ik ook een leuke aanrader. Het is een waterproof versie. 


Links zie je de oogpotlood, een mooie groene kleur met glinstertjes erin. I like it! Ik gebruik hem soms voor onder mijn oog, of als een eyeliner. Het potloodje is heerlijk zacht en is goed te slijpen.


F1 Base | 044 Snow | 563 Silver Star


555 Silver | 551 Sweet Peach


003 Groovy Grey | 001 Lavender Love

Heel veel lakjes die je hier ziet, heb ik ook uit de kortingsbak gehaald. Gosh komt regelmatig in de kortingsbakken en dan grijp ik mijn kans, natuurlijk! Mijn favoriete kleurtjes zijn 001 Lavender Love en 555 Silver. Echt prachtkleuren zijn dat!

Dit was mijn Gosh stash, ik zei al: Het is geen mega stash. Hopelijk vonden jullie het alsnog leuk om te lezen!

Heb jij veel van Gosh?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...