vrijdag 27 juli 2012

Shoplog Alexandrium



Ondanks deze zomer, shop ik de laatste tijd echt heel veel! Ik was even met mijn moeder en broertje naar Alexandrium geweest, en kwam toch met meer thuis dan ik had verwacht.



Primark

Hier heb ik het meeste geshopt, wij waren er lekker vroeg, dus het was nog niet druk. Gelukkig maar, haha.


Die schattige sandaaltjes waren maar drie euro! Echt, ik kon ze natuurlijk niet laten liggen. De ballerina's waren ook maar vijf euro, en ik vond ze zo cute.


Dit leuke topje was maar 11,-. 


Ik zocht al een tijdje naar een leuk spijkerjackje, en deze was maar 19,-! En hij zit nog goed ook.


Dit was eigenlijk een twijfelgeval, maar hij zat toch best leuk. Hij was 6,-.


Dit is een van mijn favorieten, hij zit echt heel mooi! Deze was 13,-.


Een leuk topje, hier doe ik dan een wit topje onder. Deze was 8,-.


Bij de accessoires zag ik een leuke portemonnee! Hij was maar 5,- en hij is perfect. Genoeg  ruimte voor mijn pasjes, geld en hij is overzichtelijk. Ja, die ging snel in mijn mandje.


Als je in de rij staat, staan er allemaal van die kleine goedkope dingetjes. Ik kon me natuurlijk niet inhouden. Ik heb een breath spray gekocht, gewoon, omdat hij maar 1,- was. En een concealer/foundation kwast voor 2,-. Als laatste een borsteltje en spiegeltje in één voor maar 1,50.

H&M

Nadat ik aardig wat geld had uitgegeven bij de Primarkt, gingen we ook nog even naar de H&M. 


Een leuk, handig broekje voor maar 3,- in de sale. Handig voor vakantie.


Ik heb al twee bikini's, maar ik vond deze zo leuk! Ook leuk dat het broekje nu gratis was (1+1 gratis actie), dus dat kostte mij dan maar 12,95, alleen het topje, dus! Dat is een goede deal.

Kruidvat

Mijn laatste aankopen heb ik gedaan in de Kruidvat.


Ik heb bij de Kruidvat niet zoveel gekocht, een Catrice paletje voor 4,50 OMG I Want That!  en een waterproof mascara van Essence Big Lashes. Ik had nog een waterproof mascara nodig, en deze leek mij wel handig en goed voor 2,50.

Dit was mijn shoplog van Alexandrium. Ik heb aardig wat geshopt, en geloof me: dat was echt niet de bedoeling! Haha! De Primarkt is echt goedkoop én leuk, maar je gooit wel een beetje te snel dingen in dat mandje, haha! Alexandrium vind ik zelf erg leuk om te shoppen, vooral omdat het overdekt is.

Shop jij wel eens in Alexandrium?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...