woensdag 15 augustus 2012

Producten die de prullenbak ingaan


Het is al een hele lange tijd geleden dat ik mijn stash goed heb opgeruimd. Er zat zoveel troep in van 'vroeger', dat ik het maar eens goed heb opgeruimd. Het is best veel, dus wees niet geschokt, haha.



Alles bij elkaar. Wow, zoveel had ik toch niet verwacht!


Bourjois vind ik een fijn merk. Maar wat ik hier heb is érg oud. Zo heb ik drie Bourjois mono's van de markt ooit gekocht. En ook een groene oogschaduw.


Hier een aantal random producten bij elkaar. Drie Rimmel producten, waaronder twee van de markt en eentje een oude mascara. Als laatste een L'Oreal Paris lipgloss die ook al niet meer lekker ruikt.


Catrice met het oude logo! Ga even na hoe oud dat is. Daarnaast nog wat Essence producten. Een glittermascara, haha!


Een palette van de kermis, die ook niet echt meer goed is en de kleuren zijn niet meer 'WOW'! Daarnaast een So... Kiss? deo, waarvan ik de dop kwijt ben.


Lippenbalsems, een lippenstift en een verzorgende lak. Twee reclame lippenbalsems, één van de Claire's die overigens echt zó vies is en een lippenstift van de DA die ook niet meer goed is. En een SOS nail savers van Essence, ik snap nog steeds niet wat het nou doet met mijn nagels.


Nog een paar lakjes van Essence en eentje van Catrice. Die van Catrice is érg oud, de oude verpakking en het oude logo. Weg ermee! Daarnaast een Essence lakje, deze is bijna ook op, maar lakt ook niet meer goed. En de tippainters waar ik eerst zo gek van was gaan ook weg. Ik doe er echt niks mee en de kwaliteit is zeker verminderd.


Producten van verschillende merken. Wederom een lippenstift van DA, een rode die ik nooit gebruikte en ik snap ook niet waarom ik hem heb. Een oude lipgloss van Miss Sporty, een Essence Multi Dimension oogschaduw die ook aan zijn einde is, een Essence glitter eye gel en een Essence Cuticle Oil voor je nagels. Deze ruikt overigens wel lekker, maar ik heb deze al zo lang dat ik kan herinneren dat hij echt weg moet.



Haha, hier moet ik wel om lachen. Dit zijn namelijk allemaal Zeeman producten. Wat bezielde me? Dit zijn totaal geen goede producten! Maar toen die tijd kocht ik alles wat goedkoop was qua make-up, vandaar. Het lakje had ik ooit bij een DIY gebruikt, maar deze gebruik ik zelf bijna nooit, dus doe ik hem weg. Voor de rest allemaal troep, een metal shake eyeshadow die totaal is uitgedroogd, een lippenstift die lelijk is en ook geen pigmentatie heeft. En ga zo maar door.


Action producten! Ik had erg veel lakjes van de Action gekocht, gewoon elk kleurtje die ik zag. Tijd om ze weg te doen. Ik heb er trouwens nog drie over gehouden in mijn stash, omdat ik die wel mooi vond. Maar deze zijn gewoon niet leuk meer. Daarboven de bekende baked eyeshadow. De reden dat ik deze ook wegdoe is omdat de pans helemaal los zijn geraakt. Daarnaast gebruik ik ze ook nooit.


Nog meer Action producten die de prullenbak ingaan. Het 'L'Oreal' productje die overigens helemaal fake is, slaat nergens op. Dit is een blauw potlood, maar ik heb hem volgens mij nog nooit écht gebruikt. Daarnaast nog nepnagels die slecht zijn, een smokey-eye palette, eyeliner en een oogpotlood.


Hier helemaal wat random producten bij elkaar. De Blistex lipcream heb ik echt heel lang en heb hem af en toe gebruikt. De Misssporty oogpotlood is bijna aan zijn einde gekomen en de TCW producten zijn ook niet bepaald goed.


Dit is best dom. Ik had ooit een abonnement op de Fancy en vond het toen helemaal geweldig dat je make-upjes erbij kreeg. Die had ik zelfs nog bewaard ook! Snel weg met deze troepjes.


ai, donker!

De drie oogschaduws van Teeezz zijn erg oud! Daarnaast een Casuelle 'glow in the dark' lak, maar die werkt echt van geen meter. En als laatst een Miss Sporty ultra Shine gloss, smaakt niet lekker en is gewoon lelijk.


Essence lipglosses. Herken je ze nog? De 0,99 cent tubes van Essence, ik had ze ooit allemaal. Deze heb ik ook al zo ontzettend lang dat het tijd is om ze weg te gooien. Daaronder een XXL Shine gloss die ook erg oud is inmiddels.



De laatste producten die ik wegdoe zijn voornamelijk potloodjes. Eén lakje van Miss Sporty die ik ook ooit op de markt kocht, een eyeliner van Catrice (ook erg oud) en drie potloodjes van Essence.

Mijn stash heb ik dus goed opgeruimd en wat ben ik blij! Ik heb nu erg veel ruimte voor nieuwe dingetjes. Ik heb echt heel veel weggedaan en dat kan je ook goed zien. Wat je hier nu ziet zijn eigenlijk alleen maar producten die ik vroeger kocht omdat 'ze allemaal zo goedkoop waren'. Ja, dat slaat nergens op, maar toch heb ik zo mijn 'stash' opgebouwd. Dat wil ik nu dus helemaal anders doen! Na mijn verjaardag in november ga ik de Sephora leegkopen, hahaha!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...