dinsdag 14 augustus 2012

Tag | ABC


Deze tag vind ik altijd super leuk om te lezen. Op deze manier kom je wat meer te weten over de schrijfster/schrijver van een blog. Ons leek het erg leuk om deze tag te maken, dus hier is 'ie!


 Let's start.

Age: Anouk: 14 jaar
            Britt: 14 jaar
Best Friend: Anouk: Misschien een beetje voor de hand liggend, maar dat is Britt hihi.
                              Britt: Anouk natuurlijk, haha! :).

Chore you hate: Anouk: Ik heb echt een hekel aan mijn make-up kastje. Opzich is het kastje prima, maar de bende die er op ligt. Ik blijf het opruimen, toch is het altijd een troep.
Britt: Kamer opruimen, maar ik denk dat iedereen dat wel haat. Je moeder die telkens maar blijft zeuren dat je kamer een bende is, en jij vervolgens: 'Jahaaa', roept is best irritant, ja. 

Dreamhouse: AnoukEen mooie villa aan de zee lijkt mij wel wat. Iedere avond de zonsondergang bekijken van uit je eigen luie stoel, perfect!
Britt:  Een huis met veel glas. Dat je heel veel licht hebt, dat je zo door alles kan kijken en met een afstandsbediening de gordijnen dicht kunt doen. Net als in de films! En natuurlijk een binnenzwembad. Een buitenzwembad zou trouwens ook nog leuk zijn, haha. 


Essential start of your day: Anouk: Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is het schoon maken van mijn ogen, ik word altijd helemaal gek van die 'slapers' in je ooghoek. Ook is dit wel een lekkere opfrisser op de vroege ochtend.
Britt: Als ik überhaupt wel uit mijn bed kan komen, begin ik net als Anouk met mijn ogen schoonmaken, daarna ook mijn gezicht. 

Favorite color: Anouk: Oeeh erg lastig! Dan ga ik toch voor een mooie felle koraal tint. 
Britt: Lichtroze of een perzikkleurtje. Ook leuk voor op je lippen of nagels.

Gold or Silver: Anouk: Dan ga ik toch voor zilver.
 Britt: Zilver! Goud vind ik bijna nooit echt mooi.


Height: Anouk: 1,63, niet erg lang, maar met hakken is dit probleem al snel opgelost.
Britt: Ongeveer 1,67. Langer dan Anouk, mhuahauha! 

Instruments I play: Anouk: Op dit moment bespeel ik geen instrument, maar dat is anders geweest. Ik heb ooit een cursus 'blokfluiten' gedaan, en ben toen door gestroomd naar klarinet. Dit vond ik beide niks.
Britt: Op dit moment ook niks, maar ik heb vroeger op djembé gezeten. Een djembé is een trommel en ik vond het best leuk om te doen! 

Job title: Anouk: Op dit moment heb ik geen baantje en ik heb er eerlijk gezegd nog geen gehad. Zodra ik 15 ben ga ik meteen opzoek!
Britt: Ik heb ook nog geen werk, maar ik hoop samen met Anouk straks wel een leuk bijbaantje te krijgen. Kan ik eindelijk die leuke MAC producten kopen.

Kids: Anouk: Heb ik niet, zou ook wel raar zijn als ik ze wel had! Misschien wil ik wel kinderen als ik rond de 28 ben, maar dit duurt nog wel even.
Britt: Ik wil ze wel later! Lijkt me hartstikke leuk.

Life is incomplet without: Anouk: Bloggen, famillie, vrienden en natuurlijk liefde!
Britt: Love, friends, family, internet (bloggen), make-up en food.

Tumblr_m8no0gneto1ral3pfo1_500_large


Music that you always listen to: Anouk: Eigenlijk luister ik naar alles, najaa wat er op 538 komt dan. Zulk soort muziek vind ik wel leuk.
Britt: Van alles! Ik heb gewoon soms wat leuke liedjes die ik luister. Zelf ben ik niet echt een muziekluisternaar, als dat een woord is. Maar natuurlijk heb ik wel mijn favoriete liedjes op het moment.

Nickname: Anouk: Eigenlijk word ik altijd bij mijn eigen naam genoemd, wel vinden mensen het soms grappig om me 'Nouk' of 'Noukie' te noemen.
Britt: Nu gewoon Britt, maar vroeger werd ik eerst 'Pitt' genoemd en daarna: 'Pittezak', hahaha! Gelukkig nu niet meer, maar ach, het was wel grappig.

Overnight hospital stay: Anouk: Gelukkig heb ik nog nooit een nacht in het ziekenhuis moeten blijven, en hopelijk gebeurt dit nooit.
Britt: Nog nooit en hopelijk blijft dat zo! 

Phobias or fears: Anouk: Eigenlijk heb ik geen 'fear of phobia', wel was ik vroeger heel erg bang in het donker, maar daar heb ik al een hele tijd geen last meer van hihi.
Britt: Wespen. Oh my gosh, ik háát wespen. Als ik een wesp zie, dan 'vlieg' ik meteen weg!


Quote from a moving: Anouk: Oeh! Moeilijk, maar dan word het denk ik toch 'girls with asses like mine, don't talk to boys with faces like yours'. Deze qoute komt uit She Is The Man.
Britt: Immigration officer: 'May I take your name, miss?'  Rose: 'Dawson. Rose Dawson. '- Titanic. Dit vond ik een mooi stuk, want Rose zei niet haar eigen achternaam maar die van Jack. Als je de film hebt gezien, snap je hem wel, haha.

Reason to smile: Anouk: Dat als ik naar school ga een super leuke herinnering heb aan de vakantie, want die was zo leuk !
Britt: Dat ik gewoon een goed leven heb, ook al heb ik dat niet altijd door. Ik heb alles wat ik wil: vrienden, familie en nog meer. :). 

Siblings: Anouk: Bij ons in huis is het altijd druk, maar ja dat kan ook niet anders met een broertje van 10 en een zusje van 12. 
Britt: Een broertje van 11 (bijna 12). Soms kan die nog best schattig zijn hoor.


Worst habbits: Anouk: Ik stel te veel uit. Ik krijg heel snel de gedachten 'Oh, dat kan morgen ook wel.' En dan moet ik op het laatste moment nog heel veel doen. 
Britt: Soms maak ik me te snel druk om dingen, wat eigenlijk nergens op slaat.

X-ray's you've done: Anouk: Nog nooit gedaan!
Britt: Ik ook niet!

Tumblr_m81z0ylzhb1r0motno1_500_large


Yummy food you make: Anouk: Ik hou ervan om cupcakes te maken en ze daarna te versieren met glazuur, snoepjes en nog veel meer. Mmh ik krijg er meteen trek in haha.
Britt: Ik heb een keer macarons gemaakt, dat is echt lekker. Maar wel echt mierzoet. Het is ook leuk om te maken! 

Zoo animal: Anouk: Dat is zeker weten een aap! Die besten zijn gewoon geniaal en super grappig.
Britt: De tijger, ik vond het altijd zo leuk om te kijken hoe hun dat vlees opaten. Haha! 



Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Wat vinden jullie van de ABC-Tag? 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...