dinsdag 25 september 2012

10 Days With The Same Polish


Het heeft een tijdje geduurd, maar hier dan de nieuwe 10 Days With The Same Polish! Een rubriek die wij zelf hebben verzonnen. Hierbij laat ik tien dagen lang mijn nagellak zien, zonder topcoat! Dit keer is een leuk lakje van Catrice aan de beurt. 




Het lakje is van de Ultimate Nudes collectie en dit is de kleur Moulin Rouge Light. Een prachtige lichtroze kleur.


het weer wilt niet echt meewerken, sorry voor deze wazige foto.

Omdat dit nog geen vernieuwd lakje is, heeft hij een recht afgesneden kwast. Prima, maar de nieuwe kwastjes van Catrice zijn beter!



Eerste dag een prachtige kleur. Wat me alleen heel erg opviel is dat deze lak érg veel bobbeltjes heeft.  Ook lakt hij wat streperig. Dit zijn trouwens drie laagjes, dat had hij helaas wel nodig. 


Tweede dag, netjes!


Derde dag daar gaat het chippen gebeuren!

 

Vierde dag, chipper de chip.


Vijfde dag, niet meer zo mooi. Maar het is nog te doen!


Zesde dag nu gaat het helemaal erg chippen!




Zevende dag, waahh!


Achtste dag, niet veel verschil dan de vorige dag. 


Negende dag, niet echt meer mooi, hè?


Tiende dag! Ja, dit is het lakje na tien hele dagen. Verschrikkelijk! Ik moet zeggen dat het lakje na de derde dag echt pas begon, maar toch is het eindresultaat echt erg. Haha! In vergelijking met mijn vorige lak van Essence is dit 100x erger. Maar dit is dan natuurlijk ook een creamlakje. 

Welk merk willen jullie de volgende keer zien? Tell me!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...