donderdag 13 september 2012

Beauty | Stelling


Wederom een nieuwe 'rubriek' op Glossiequeen! Een Beauty stelling, dit zal eens in de zoveel tijd als tweede artikel verschijnen. We beginnen meteen met een leuke.



402095_305654322827300_1919335405_n_large


Dure producten hebben van mij betreft toch iets. Ze geven echt een 'luxe' gevoel. Zelf heb ik nog geen écht luxe product zoals Dior of Chanel, maar toch geeft een sample al het gevoel: 'Dit zit wel goed'. 

Tumblr_m55j3o4xrn1qmbt9lo1_500_large


Waarom kiezen voor duur? Zelf denk ik wel eens: ik wil echt een Chanel lakje! Maar waarom? Waarom is een Chanel lakje zó veel 'beter' dan een Catrice lakje. Waarom zou je 20,00 euro meer betalen voor een lakje waar 'Chanel' op staat? Toch doen mensen het, en ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet erg vind als ik er een zou hebben!

Estee_lauder_violet_underground_large


Mijn mening duur hoeft echt niet meteen beter te zijn! Er zijn zat producten die beter dan dan de high end producten. En natuurlijk, we love luxe en daar is niks mis mee! Maar vergeet niet dat een Essence eyeliner ook goed kan zijn.

Nu de stelling voor jou: ''Dure make-up producten zijn beter''



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...