vrijdag 14 september 2012

Hema | Strawberry Soufflé Cream Scrubgel Mask


Ik heb al een hele tijd geen maskertje opgedaan. Tijd? Geen zin? Geen idee, maar ik weet na dit maskertje dat ik het veel vaker moet doen!





 



Het is een Hema masker die de naam 'Strawberry Soufflé Cream Scrubgel' draagt. Wat een naam, hè! Zelf had ik nooit een masker met een scrubgel erin geprobeerd, dus ik ben benieuwd. Dit masker is ook voor alle huidtypes. 


Wat belooft dit masker? Dit masker zou ervoor zorgen dat je een stralende, zachte en schone huid krijgt. Simple as that!


Het masker is heel lichtroze en heeft wat kleine scrubdeeltjes in zich. Fijn! Het masker aanbrengen gaat makkelijk, en is lekker fris. Hmm, het maskertje ruikt ook lekker naar aardbeitjes. Logisch, maar wel lekker! Het masker wordt hard, maar niet té hard dat je je gezicht niet kan bewegen.


Ik met het masker.

Eindoordeel: Fijn maskertje! Een echte aanrader, dus. Na het gebruik is mijn huid lekker zacht. 

Dit masker is uiteraard te koop bij de Hema voor 1,50 euro. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...